پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ناگفته‌های منتشرنشده‌ای از سال ۸۸ در «فتنه تغلب»

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 655310
روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه ۸۸ در قالب کتابی به نام «فتنه تغلب» منتشر شد. در این کتاب برای اولین بار زوایای پیش از این منتشرنشده‌ای از اتفاقات آن سال منتشر شده است.
ناگفته‌های منتشرنشده‌ای از سال ۸۸ در «فتنه تغلب»
به گزارش جهان نيوز، دامنه وقایع ملتهب و تنش‌زای انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به اندازه‌ای فراگیر بوده است که زوایای نادیده‌ای از آن همچنان ناگفته باقی مانده است. 

خرداد سال ۸۸ هشتمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران برگزار می‌شود و درست در شب موعد انتخابات پیش از اعلام رسمی نتایج، یکی از نامزدها مدعی پیروزی در انتخابات می‌شود و یارانش را به لشکرکشی خیابانی دعوت می‌کند و این اقدام فرآیند معمول اداره کشور و زندگی مردمان ایران زمین را تا مدت‌ها تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

التهاب و تنش‌ بی‌اندازه این رویداد؛ حتی با گذشت ده سال از وقوع آن همچنان عده‌ای از مرتبطین ماجرا را به سکوت درباره آن فرا داشته است. «فتنه تغلب» روایت‌هایی از متن و فرامتن فتنه ۸۸ است و در قالب این روایت‌های زوایای ناگفتنه‌ای از ماجرای ۸۸ و به ویژه اقدامات رهبر انقلاب درباره آن سال ملتهب را بیان می‌کند.

در فتنه تغلب برای اولین بار متن کامل جلسه رهبر معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان نامزدهای دهمین دوره انتخابات به تحریر در آمده است. علاوه بر آن روایاتی از حجت‌الاسلام پارسانیا، علی آقامحمدی، حجت‌اسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای،حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی،مصطفی غفاری، حسن رحیم‌پور ازغدی، حسین شهسواری درباره حضور رهبری در بطن این حوادث منتشر شده است. 

«فتنه تغلب» از سوی نهضت نرم‌افزاری وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی با تیراژ ۲۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است و به زودی در کتابفروشی‌های کشور با قیمت ۳۲۰۰۰۰ ریال عرضه می‌شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *