کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار «پیروز» شد

وزارت اطلاعات حناچی را تائید کرد/ رحمانی فضلی حکم زد

7 آذر 1397 ساعت 16:07

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران هم با انتشار توئیتی از صدور حکم پیروز حناچی توسط وزارت کشور خبر داد و از شخص رئیس جمهور و علوی، وزیر اطلاعات به طور جدی تقدیر کرد.


به گزارش جهان نیوز، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور گفت: با توجه به اینکه نظر صریح وزارت اطلاعات مبنی بر تأیید صلاحیت پیروز حناچی امروز به وزارت کشور واصل شد و مستندات قانونی موردنیاز برای صدور حکم شهردار تکمیل شد، حکم انتصاب ایشان به عنوان شهردار جدید تهران از سوی وزیر کشور صادر شد.

وزیر کشور از شهردار جدید تهران خواسته در انضباط دقیق مالی، انضباط محیط شهری، تسریع در تصمیم‌گیرهای به موقع و کارشناسی و استفاده از توان افراد مجرب و شایسته،‌ اهتمام به خرج دهد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران هم با انتشار توئیتی از صدور حکم پیروز حناچی توسط وزارت کشور خبر داد و از شخص رئیس جمهور و علوی، وزیر اطلاعات  به طور جدی تقدیر کرد.


ظهر امروز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور هم پس از پایان جلسه هیئت دولت گفته بود: حکم آقای حناچی امروز صادر می‌شود و هماهنگی‌هایی که در این خصوص باید بین وزارت اطلاعات و کشور انجام می شد صورت گرفته است.

پیروز حناچی توانسته بود 11 رای از 21 رای اعضای شورای شهر تهران را به خود اختصاص دهد و از عباس آخوندی پیشی بگیرد. هرچند که به اعتراف یکی از اعضای شورا این آرا به طور هماهنگ شده بین حناچی و آخوندی تقسیم شده بود.


کد مطلب: 655305

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/655305/وزارت-اطلاعات-حناچی-تائید-رحمانی-فضلی-حکم-زد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com