جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

چرا یک مدیر باید ۹۲ میلیون تومان حقوق بگیرد؟

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 655230
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حقوق مقامات و مدیران بر اساس مصوبه سال ۹۵ مجلس شورای اسلامی باید شفاف شود.
چرا یک مدیر باید ۹۲ میلیون تومان حقوق بگیرد؟
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی، گفت: در سال ۹۵ مصوبه‌ای برای شفاف‌سازی حقوق مدیران و مسئولان در مجلس تصویب و قرار بر این شد که این مصوبه از سال ۹۶ اجرایی شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است، ادامه داد: رئیس مجلس شورای اسلامی چندی پیش اعلام کرد که اطلاعات حقوق نمایندگان مجلس ارائه شده اما تاکنون در این زمینه هم اتفاقی نیفتاده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه مردم نمی‌دانند که مسئولانشان چقدر حقوق دریافت می‌کنند، تصریح کرد: چندی پیش در فضای مجازی یک فیش حقوقی درباره مدیری دولتی منتشر شد که نشان می‌داد وی ۹۲ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است که اگر حقوق مدیران شفاف‌سازی می‌شد، شاهد اعطای چنین ارقامی به مدیران نبودیم.

علی مطهری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار، افزود: ما این موضوع را در هیئت رئیسه مجلس پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: درباره مدیری که گفتید ۹۲ میلیون تومان حقوق گرفته است، این حقوق ظاهراً متعلق به ۶ ماه این مدیر بوده که حدوداً دریافتی وی ماهانه ۱۲ میلیون تومان بوده است.

منبع: مهر 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بشما چي هركي زورش برسه هرچي بخوادميگيره ...!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بند قدرتمند "پ" بسیار موفق عمل میکند....
مالک
Iran, Islamic Republic of
از بی عرضگی ما ملته.