سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ممنوعیت برگزاری جشن‌های لاکچری در مهدهای کودک

چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 655104
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور گقت: برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های غیرمتعارف در مهدهای کودک ممنوع است.
ممنوعیت برگزاری جشن‌های لاکچری در مهدهای کودک
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محمد نفریه با اشاره به دستورالعمل صریح برگزاری جشن‌ها و مراسم های مختلف در مهدهای کودک افزود: برگزاری هر مراسم و جشنی، در مهد کودک باید با رعایت عرف و شرعیات برگزار شود و این موارد جزء قوانین سازمان بهزیستی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: گاهی فیلم‌هایی در فضای مجازی با موضوع جشن‌های تولد لاکچری یا جشن‌های خلاف عرف منتشر می‌شود و این تصور را ایجاد می‌کند که این جشن‌ها در فضای مهد کودک‌ها برگزار شده‌اند، در حالی که این فضاها مربوط به جای دیگری است، اما به اسم مهدکودک تمام می شود، چرا که برخی فکر می‌کنند هرجا کودکان جمع می‌شوند، مهدکودک است.

نفریه با بیان اینکه معمولا این مراسم‌ها در فضاهای دیگری مانند خانه‌های بازی یا ...برگزار می شود و حتی برخی در فضای مجازی نسبت به برگزاری این نوع مراسم‌ها اطلاعیه می‌دهند توضیح داد: این فضاها ممکن است ترتیب دهنده گردش‌های غیررسمی یا حتی جشن‌هایی باشند که سازمان بهزیستی آنها را ممنوع اعلام کرده است و این سوء تفاهم را ایجاد کنند که این فعالیت‌ها در مهد کودک انجام می‌شود.

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور تصریح کرد: تمام مهد کودکها با رعایت قوانین و مقررات و برای کودکان خودشان می‌توانند جشن‌هایی را برگزار کنند. این مراسم و جشن‌ها در مهد کودک باید مطابق عرف و شرعیات باشد و این موارد جزء قوانین بهزیستی هستند که هر کسی که مجوز احداث مهد کودک را دریافت کرده است، باید آنها را رعایت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *