پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شناسایی ۱۴ تبعه غیرمجاز در تانکر سوخت‌

سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب: 655033
مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی گفت: ۱۴ تبعه افغانستانی که اغلب آنان کودک و زن بودند با پنهان شدن داخل تانکر خالی سوخت قصد ورود غیرمجاز به کشور را داشتند، شناسایی شدند.
شناسایی ۱۴ تبعه غیرمجاز در تانکر سوخت‌
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی خاشی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنجشنبه هفته گذشته یک تانکر خالی از افغانستان تحت رویه ورود موقت از مرز ماهیرود قصد ورود به کشور را داشت که مأموران بر اساس تناژ باسکول به آن مشکوک شدند.

وی افزود: مأمور بازرسی گمرک با سگ موادیاب مشغول بازرسی از تانکر بود که سگ با پارس‌های مکرر علامت وجود چیزی در تانکر را می‌داد و بچه‌های مخفی‌شده که از صدای سگ ترسیده بودند شروع به داد و بیداد کردند و به این صورت 14 نفر از داخل تانکر بیرون آمدند.

مدیرکل گمرکات خراسان‌جنوبی بیان کرد: پس از شناسایی این افراد موضوع بازرسی صورت‌جلسه و افراد کشف‌شده تحویل پاسگاه انتظامی ماهیرود شدند تا بقیه مراحل را سپری کنند.

وی گفت: راننده که سابقه تخلف دیگری هم داشته به همراه کامیون تا زمان اظهارنظر مراجع قضایی تحت نظر است.

خاشی افزود: این اولین مورد کشفیات انسانی در گمرک ماهیرود بوده است، اگرچه مرزبانی محل مواردی را از خودروهایی که قصد عبور از بازارچه دارند را کشف می‌کند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *