کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امانی:

مولاوردی مدیر خوشنامی بود/ نامش در تاریخ می‌ماند

6 آذر 1397 ساعت 16:33

مولاوردی امروز با استعفای خود از دولت اگرچه تاسف جامعه زنان برانگیخت اما او همواره در حافظه مردم ایران و به ویژه زنان و جوانان خواهد ماند.


به گزارش جهان نیوز، شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران و از چهره های اصلاح طلب فعال در مسائل زنان به بهانه استعفای مولاوردی و برای تمجید از وی یادداشتی را در روزنامه آفتاب یزد منتشر کرده است.

در بخشی از یادداشت امانی آمده است:
 
مولاوردی برآیند مشورت و اجماع زنان اصلاح‌طلب برای پست معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت یازدهم بود. او یکی از توانمندترین مدیران تاثیرگذار درعرصه زنان بوده است به همین دلیل جامعه زنان به این نتیجه رسید که مملاوردی می‌تواند سکاندار بسیارخوبی در دولت یازدهم برای تغییر رویکردها نسبت به زنان باشد که درنهایت رئیس‌جمهور روحانی او را به عنوان معاون خود در امور زنان و خانواده در دولت یازدهم برگزید. مولاوردی این مدیر خوشنام و موفق، صبورانه و دلسوزانه سعی کرد که حداکثر بهره را از توان کنشگران جامعه مدنی و علمای دلسوز ببرد...

او بدون توجه به فضاسازی‌های قدرت پنهان و غوغاسالاران، مسیر خود را در حوزه زنان در پیش گرفت و تا آخرین لحظه خدمت خود در دولت لحظه‌ای از پیگیری مسائل زنان دست برنداشت...

او حتی در جایگاه دستیار رئیس‌جمهور در امور شهروندی نیز به شکل بسیار مطلوبی ایفای نقش کرد و بستر مناسبی در حوزه حقوق شهروندی و مطالبات جامعه مدنی در سراسر کشور بنیان گذاشت. در نهایت باید اذعان داشت مولاوردی امروز با استعفای خود از دولت اگرچه تاسف جامعه زنان برانگیخت اما او همواره در حافظه مردم ایران و به ویژه زنان و جوانان خواهد ماند.


کد مطلب: 655015

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/655015/مولاوردی-مدیر-خوشنامی-نامش-تاریخ-می-ماند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com