چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۸
۱۲۳
شورای تهران به چه گزینه‌ای برای شهرداری رای داده؟

پیروز حناچی، وزارت اطلاعات و یک منافق

جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵
کد مطلب: 654193
از مجموع اظهارات رسمی دو عضو شورای شهر تهران معلوم می شود که اولا اعضای شورای شهر از مدت ها قبل از موضوع برادر حناچی خبر داشته و همچنین به نوعی الویری نیز تصریح کرده که دستگاه امنیتی چندی قبل نیز دوباره در اینباره نکاتی را مطرح کرده است. پاسخ نهایی وزارت اطلاعات هرچه که باشد یک مساله درباره تایید صلاحیت حناچی هرگز قابل حل نخواهد بود...
پیروز حناچی، وزارت اطلاعات و یک منافق
گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: به گفته اعضای شورای شهر تهران، پیروز حناچی شهردار منتخب؛ برادری در سازمان منافقین در خارج از کشور دارد و همین مساله نیز ظاهرا مسائلی را برای تایید صلاحیت وی بوجود آورده است.
دراینباره البته نکات قابل تامل ذیل وجود دارد:

یک: هم اینک خانواده‌های وجود دارند که یک برادر عضو منافقین می باشد و برادر دیگرش از شهدای دفاع مقدس است. با همان مقدار که در پلید بودن برادر منافق شک نیست در شهید و سعادتمند بودن دیگر برادر نیز شکی نیست. بنابراین این موضوع به خودی خودی چیز عجیب و غریبی نیست و کم سابقه نیز در انقلاب نبوده است.پس موضوع برادر حناچی و ارتباطش با تایید صلاحیت وی چیست؟

دو: مرتضی الویری از اعضای باسابقه اصلاح طلب و شورای فعلی تهران در خصوص تایید صلاحیت حناچی گفته است که وزارت اطلاعات نکاتی درباره او دارد منجمله همکاری برادر وی در سازمان منافقین و همچنین در همین راستا اطلاعاتی از فعالیت های او به اعضای شورای شهر این موضوع منتقل شده است. این عضو شورای شهر تهران در ادامه نیز تصریح می کند که این مساله استدلال قابل قبولی برای ردصلاحیت حناچی نیست.

سه: از سوی دیگر شهربانو اماني عضو دیگر شورای شهر تهران نیز طی یادداشتی در روزنامه اعتماد با اشاره به اینک خبر مربوط به عضویت برادر شهردار تهران در سازمان منافقین مربوط به یکسال قبل است، نوشته است: موضوعي كه در مورد دكتر حناچي مطرح شد اين بود كه برادرش خارج از كشور است و از نيروهاي مخالف نظام محسوب مي‌شود. اين در حالي است كه برادر او از خانواده‌اش نيز بريده است. حالا سوال اينجاست كه مگر يك فرد مخالف نظام توانايي صدمه زدن دارد؟ مگر دولت امريكا كه از مخالفان كشور ما است با همه بزرگي‌اش توانست در جريان هشت سال جنگ با عراق به اين نظام صدمه‌اي وارد كند؟

چهار: از مجموع اظهارات رسمی این دو عضو شورای شهر تهران معلوم می شود که اولا اعضای شورای شهر از مدت ها قبل از موضوع برادر حناچی خبر داشته و همچنین به نوعی الویری نیز تصریح کرده که دستگاه امنیتی چندی قبل نیز دوباره در اینباره نکاتی را مطرح کرده است.  سوال این است که با فوریتی که هم اکنون شهر و شهرداری تهران برای سروسامان گرفتن دارد، علت اصرار بیش از حد شورای شهر برای شهردار شدن حناچی چیست؟ وقتی از مدت ها قبل شائبه عدم تایید صلاحیت حناچی به گوش همه اعضای شورای شهر رسیده، بازهم اصرار براین مساله چه معنای دارد؟ به خصوص که الویری گفته است: «با توجه به اینکه شورای شهر تهران بر تصمیم خود مصر است و انتخاب ما همچنان حناچی است بنابراین در صورتی که تا روز یکشنبه حکم حناچی توسط وزارت کشور صادر نشود این موضوع به هیئت حل اختلاف ارسال خواهد شد.»

پنج: تاخیر در استعلام حناچی نشان می دهد وزارت اطلاعات به عنوان دستگاه امنیتی زیر مجموعه دولت نکاتی دارد و یا اخیرا ملاحظات جدیدی مطرح شده است. چون باتوجه به سابقه حضور حناچی در معاونت وزیر و شهرداری تهران وهمچنین دوبار کاندیدا شدن وی برای شهردار شدن، عموما باید وزارت اطلاعات چندین باره در مقاطع مختلف پرونده را بررسی کرده و برای تایید وی زمان زیادی لازم نداشته باشد. از سوی وزارت اطلاعات که عضوی از کابینه دولت محسوب می شود قاعدتا به علت سیاسی از اعلام نظر در تایید صلاحیت وزیر خودداری نکرده بلکه ملاحضاتی دیگری در این تاخیر وجود دارد. بنابراین در خوشبینانه ترین وضعیت این است که درباره حناچی هنوز جمع بندی قطعی در میان مقامات وزارت اطلاعات وجود ندارد و این تاخیر چندروزه نیز به این علت محتمل است. همچنین گفته شده که به صورت غیر رسمی از فعالیت های بردار منافق حناچی اطلاعاتی به انها از طرف دستگاه امنیتی داده شده است. از این جمله نیز می توان این مساله را دریافت کرد که برادر ضدانقلاب حناچی دارای فعالیت معمولی در میان منافقین نیست و همین مساله نیز حساسیت موضوع را دوچندان خواهد کرد.

شش: برخی از اعضای شورای شهر گفته اند که حناچی قبلا معاون وزیر و معاون شهردار بوده و به همین دلیل، ایشان برای شهردار شدن نباید رد صلاحیت شوند. اما واقعیت درست این است که سطح تایید صلاحیت شهردار پایتخت کشور به صورت طبیعی از معاونت شهرداری بالاتر و حساس تر و حتی به نوعی از معاونت وزیر نیز مهمتر محسوب می شود. فقط کافیست اعضای شورای شهر بودجه شهرداری تهران را با کل بودجه عمرانی کشور قیاس کنند تا حساب کار دست شان بیایید. بدین ترتیب به نوعی سطح تایید شهردار تهران با سطح تایید یک وزیر قابل قیاس است. در این جا این نکته را نیز ظاهرا برخی اعضای شورای شهر عمدا نمی خواهند مطرح کنند که همین آقای حناچی قبل از این نیز وقتی به صورت غیر رسمی برای یکی از وزارت خانه ها مطرح بود، خبری از تایید صلاحیتش منتشر نشد و عملا وزیر شدن وی را نیز مدافعانش بی خیال شدند. البته برای شورای شهری که نجفی را به شهرداری تهران رساند این چیزها ظاهرا چندان اهمیتی ندارد.

هفت: از اصرار سیاسی شورای شهر بر حناچی و اعتقاد به عدم مرتبط دانستن تایید صلاحیت وی به برادرمنافقش که هم بگذریم، ساده لوحی برحی اعضای شورا در اینباره بسیار عجیب است. به جملات خانم شهربانو امانی در بند سوم یکبار دیگر نگاه بیاندازید:" مگر يك فرد مخالف نظام توانايي صدمه زدن دارد؟" همین تک جمله نشان میدهد که فهم اصلاح طلبان از مساله مهمی به نام "نفوذ" در کشور به چه میزان است. این همه ساده سازی مساله نشان میدهد که بیخود نیست اصلاح طلبان چرا در بیست سال گذشته مهم ترین بستر نفوذ جاسوسان، منافقین و دیگر عوامل ضدانقلاب و انحرافی در داخل کشور و حاکمیت بوده اند. از ساده لوحی برخی عناصر اصلاح طلب نیز که بگذریم تاکنون ثابت شده برخی از چهره های موثر اصلاح طلب از سر غرض و دشمنی محمل نفوذ در کشور بوده اند.

هشت: پاسخ نهایی وزارت اطلاعات هرچه که باشد یک مساله درباره تایید صلاحیت حناچی هرگز قابل حل نخواهد بود. برای بسیاری از فعالین سیاسی مشخص است که حناچی مهمترین گزینه خاتمی از ماه ها قبل برای شهرداری تهران بوده است. وقتی حمایت تمام عیار فردی مانند خاتمی که از اصلی ترین عوامل فتنه 88 محسوب می شود، در تایید هر شخصیتی باشد، باید در صلاحیت وی به دیده شک نگریست.

*مدیر مسئول جهان نيوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با توجه به حساسیت جایگاه شهرداری، ساده لوحی است که به شهردار شدن ایشان رضایت دهیم حداقل این که چرا روزه شک دار بگیریم؟!
Iran, Islamic Republic of
باز هم لجاجت و‌ کج فهمی مدعیان اصلاحات کار را به بن بست کشاند
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
نکته مهم این است که:
مدعیان اصلاحات برای اینکه بتوانند با جوسازی و سلبریتی بازی و فریبکاری در قدرت بمانند نیاز دارند که فضای کل کشور را تهرانیزه کنند لذا در مرحله اول باید تهران را با مدیریت یک اصلاح طلب تندرو و سیاسیکار تصرف کنند و بعد اقدامات هنجارشکنانه و فرینده را بعنوان الگو در سایر‌ کلانشهرها که با کمک دولتیون در ۹۶ اکثرا دست اصلاح طلبان افتادند منتشر کنند .
یعنی تهرانیزه کردن کشور و لیدری تهرانشهر آرمانی اصلاح طلبان برای سایر شهرها فقط با مدیریت افراد غیرانقلابی سیاسکار و با روحیه هنجارشکنانه مثل حناچی قابل اجراست .
دلیل اصرار شورای تهران بر چهره هایی چون حناچی و‌ افشانی و... این است نه دغدغه مردم و آبادانی تهران.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
...
هادی
Germany
لیست تدبیر و امید در مجلس هم توسط خاتمی بسته شد حالا برید مجلسم تعطیل کنید. خاتمی تکرار کننده سی بر صفر دیگری خواهد
هادی
Germany
روحانی هم توسط خاتمی تایید شد پس چرا رد صلاحیت نشد؟ خاتمی در قلب و جان ملت جای دارد و برادران راه گریزی ندارند
Denmark
اقای هادی دیگه خاتمی هم کاری نمی تونه بکنه ....!!!!!!
France
...
صادق
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم برادرا فراموش نکردن که میگفتن چوب خشک هم مقابل روحانی رای میاره
قلب تو
Iran, Islamic Republic of
قلب مریض....
قیاس به نفس
Iran, Islamic Republic of
قیاس به نفس...
سید
Iran, Islamic Republic of
اگه حناچی شهردار نشه اونوقت آخوندی میاد جاش
هر دو فرصت طلب و مال بیت المال خور
Iran, Islamic Republic of
هر دو از یه کرباسند
خدا لعنت کنه کسانی که به مردم این مملکت ظلم می کنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
بالاخره مشکل حناچی برادرشه یا حمایت خاتمی؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی هر دو.
Iran, Islamic Republic of
توقلب و جان تو شاید ولی توقلب وجان ما هرگز
ممد چاخان خاتمی وطن فروش جاهطلب
Iran, Islamic Republic of
...
خاتمی خاین به کشور و ملت است.
ما خاتمی را زیر پا گذاشته ایم!
Iran, Islamic Republic of
با این تعبیر هادی جان پس یعنی خاتمی مسبب اینهمه گرونی و اختلاس و بی انظباطی مالی توی کشوره . پس بازم باید گفت لعنت بر فتنه گر
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته بدون شک خاتمی سر دسته هرچی اختلاسگر و منافق و فتنه گره هست.و دلیل حال بد الان مردم.
Iran, Islamic Republic of
وای به مردمی که بخواد دوباره گول خاتمی رو بخوره . مطمئنا اگر دوباره تکرار کنه دلار 40 هزار تومنی رو شاخشه
خوش عطر
Iran, Islamic Republic of
چندین ساله همین حرفارو میزنین ولی بعد از انتخابات شکست سنگینتری نصیبتون میشه شکستهایی مثلسی بر صفر و سی بر صفر
Iran, Islamic Republic of
...
البته ایشون هادی خوش عطر هستند
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
مردم بارها سی بر صفر را تکرار خواهند کرد
..
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Denmark
خدا کنه تایید نشه ، اخوندی بیاد . تنها کسی که جواب شما را میده اخوندی هست .
Iran, Islamic Republic of
حناچی رد بشه آخوندی میاد؟!
...
قاسمی زاده
Iran, Islamic Republic of
یعنی ترکوندی جهان نیوز!
Romania
اگر بخوایم اینجوری نگاه کنیم که لیست شورای شهر هم توسط خاتمی بسته شده
حسن
Iran, Islamic Republic of
لیست شورای تهران را هم خاتمی بسته که هیچ وقت بسته نیست بلکه باز بازه کل یوم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" به همين دليله كه از زمان شروع به كار اعضاي اين شورادر تهران ,هنوز اين شهر يه دونه شهردار درست و حسابي و كاربلد به خود نديده.
Iran, Islamic Republic of
بله هر چی بدبختی می کشیم از فتنه گرها... هست.
گداهای آل سقوط.
دستورگیرندگان از جورج سوروس یهودی.
ثریا
Iran, Islamic Republic of
وزارت یک نهاد انقلابی و همیشه مطمئن هست و به وظیفه اش به خوبی عمل خواهد کرد
Germany
آنچه مایه نگرانی است عملکرد عجیب در قضیه دری اصفهانی جاسوس تیم مذاکره هسته‌ای هست ، حتی بعد از محکومیت قضائی و احراز جاسوس بودن متهم از سوی دادگاه صالح ، برخی آقایون جاسوس بودن وی را قبول نکردند ! .. البته پرسنل خدوم و انقلابی وزرات حسابشون از همه جداست
Denmark
بله جاسوس بودن باید توسط وزارت اطلاعات تایید بشه نه سپاه ....!!
Iran, Islamic Republic of
تو کی هستی که سازمان اطلاعات سپاهو نادیده گرفتی اتفاقا سپاه در قانون آیین دادرسی کیفری جزء ضابطین قضائی محسوب میشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وزارت اطلاعات اگر چه زیر مجموعه دولت است ولی هیچگاه تحت تاثیر احزاب وگروهها قرار نگرفته وواقعا حرفش هم برای مردم سندیت دارد وقتی بگوید یکی جاسوس نبوده مردم هم اعتماد میکنند که جاسوس نیست.
Iran, Islamic Republic of
خداوند پرسنلی که انقلابی مانده اند سلامتی و توفیق عطا کند
Sweden
متن بی سر و تهی نوشتی آقای جهان تیغی. کمتر حرف بزنی و قلم بزنی بهتر نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
متن بی سر و ته نیست بعضی افراد با توجه به اینکه افکارشان بی سرو ته است از روی بغض و کینه نمی توانند حرفی بزنند و اینگونه به مطالب واقعی و واقعیات این قبیل افراد جانبداری می نمایند
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
شما مجبور نیستی بخوانی
Iran, Islamic Republic of
...کسیکه این متن را نتواند بفهمد برود از پیش دبستان دوباره شروع کندبرای درس خواندن
Iran, Islamic Republic of
بعید میدونم بازم بفهمه. بهتره که تو همون سواد نم کشیدش بخوابه.
هادی
Germany
یعنی هر کسی را که خاتمی تایید کرد باید رد صلاحیت بشه؟ اونوقت تکلیف مجلس و ریاست جمهور و شورا و ... چی میشه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
این متن بالاخره میخواد چی بگه؟ مشکل حناچی مربوط به برادرشه یا مربوط به حمایت خاتمی
....
Iran, Islamic Republic of
....
اصلاح طلبم اما نه طرفدار خاتمی خائن
Iran, Islamic Republic of
از نظر ما اصلاح طلبان ، خاتمی به کشور و ملت ایران
خیانت کرد و ما طرفداران اصلاحات دیگر خاتمی را قبولش نداریم . من از دوستان اصلاح طلب میخواهم
که خاتمی را فراموش کنید چون آبروی نه تنها خودشو
بلکه خانواده و پدر بزرگوارش را برد
احسنت به برادر اصلاح طلب
Germany
احسنت به برادر اصلاح طلب تو نمونه ای
Iran, Islamic Republic of
...
پیروزی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
ای کاش فکری هم به حال گرونی بکنن...ای کاش اطلاعات این مفسدین اقتصاد رو یکی یکی بگیره
Iran, Islamic Republic of
وقتی افراد با تفکر و حمایت امثال شما و bbc راس کار باشند و هدفشون مایوس نمودن مردم باشه ، همین میشه اوضاع اقتصادی
...
Iran, Islamic Republic of
احسن
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
گرونی رو خود مردم با رای به این دولت تدبیر و امید درست کردن که بدون هیچ تحریم جدید و هیچ اتفاق خاصی دلار رو بانک مرکزی دولت روحانی از 3500 رسوند به 19000 تومان . . گرونی تمره رای خود ماست
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت کاملا درسته
احمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جالبه برای بعضی افراد جوان برای استخدام‌ در حد آبدارچی یک شرکت دولتی کافیه که خواهر زادشون تو یه مجلس کمی رقصیده باشد تا نسخه بنده خدا پیچیده بشه و از استخدام و ...خبری نشه. بعد برادر طرف جز منافقین هست راحت کاندیدا شده و راحت هم رای آورده
منه نه
Iran, Islamic Republic of
...
حامد
Iran, Islamic Republic of
قحط الرجال است. در این شهر صدها دکتری و فوق لیسانس شهرسازی، عمران، معماری و جغرافیای شهری وجود دارد. هیچ کدام نمی توانند فقط این می تواند؟!
Iran, Islamic Republic of
واقعا قحط الرجال نیست قحط فکر است و فکر سیاسی که ایران را در چند هم حزبی می بیند
حامد
Iran, Islamic Republic of
اگر برادر یک اصلاح طلبان شهید باشد اصلاح طلبان همه جا می گویند فلانی برادر شهید است آیا این برای شما کافی نیست؟
اما اگر برادر جاسوس و خائن و عضو منافقین باشد می گویند چه ربطی داره !
Iran, Islamic Republic of
برادر حامد !
التماس تفكر !
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درست گفتی
فرانک
Romania
اگر انتخاب بین برادر و نظام پیش بیاید کدامیک را انتخاب خواهد کرد؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر حناچی / همین که جهان نیوز مخالف دکتر حناچی است ؛ یعنی اینکه دکتر حناچی یکی از بهترین شهرداران تهران خواهد بود /
اینکه با این روش های نخ نما شده از روحانی شریفی بنام رییس دولت اصلاحات ؛ انتقام بگیرند ؛ یعنی کفگیر به ته دیگ خورده است /
ما را غمی نیست ؛ اگر خدای نکرده دکتر حناچی نشد ، دکتر آخوندی برای خدمت به تهران ایستاده است /
Iran, Islamic Republic of
حناچی میگفت :«بریم مدیر از خارج بیاریم» احتمالا...!!!
Iran, Islamic Republic of
جمله آخري رو درست گفتي. چرا كه تو دست و بال جماعت افساد طلب از اين عتيقه هاي به دردنخور زبان باز , تا دلت بخواد گير مياد!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
به نظر من این دولت اصلا قصد نداره کار مثبت انجام بده.وگرنه این بابا که از همون اول خودش گفت من عرضه ندارم بریند از خارج مدیر بیاریند.
Iran, Islamic Republic of
می خواد برادرش را از خارج بیاره حتما
کوروش
United States
حناچی مناسب شهرداری تهران نیست
خلیل
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما خاتمی است . نه حناچی .... ولی خاتمی چشم وچزاغ ملت و ابروی نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج مرزهاست . حالا حناچی شد ونشد چنان توفیری ندارد .بکوری چشم اقتدارگرایان رئیس دولت اصلاحات یاد و خاطره اش همیشه زنده است و خواهد بود.شما هم میدان منتشر نخواهید کرد جهان میو ز
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز لفاظی را ول کن گرانی رو بچسب که حاصل تفکر خاتمی است
پاسخ خلیل
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم در اون دنیا با خاتمی محشور بشی«حالا اگه از عاقبت خودت نمیترسی بگو انشاالله»
مظفر
Iran, Islamic Republic of
برادر خلیل بهتره نگران آخرت خودت باشی اخوی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مشکل امثال شما هم اصل نظام انقلابی و اسلامی است ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
دانه های تسبیح دنبال همند ...
Iran, Islamic Republic of
خاتمی چشم و چراغ لیبرالهای سیاست زده مرفه بی درده .....
Iran, Islamic Republic of
شجره طیبه انقلابیون معلومند این شجره ... هم ریشه هاشون یکیه فقط سرشاخه ها بعضی در دورترین حالت وبعضی نزدیکتر بعضی خواهر ویا برادر شاخه یکدیگرند وازرو هم نمی روند این شجره ... دم از شایسته سالاری وتحمل مخالف میزنند ولی یکساله پایتخت را زمین زده اند در امور عمرانی خصوصا فقط برای اینکه یکنفر مخالف انها یعنی دکتر چمران که سوادش برابر همه شورا ومجموعه شهرداری است وخودشونم میدونند نیاد تو جمعشون. عجب دموکراتهای رفراندم طلب دروغگویی هستند اینا البته محسن هاشمی هم چندان ... نیست.
عبرت
Iran, Islamic Republic of
...
کریم
Iran, Islamic Republic of
اول گرانی به کسی مربوط نیست جز اینکه ما تحریم هستیم و برای رفع مشکل گرانی یاید تحریم برداشته شود .... کار هر کسی بخودش مربوط هست و هیچ کسی را در قبر کس دیگه نمیگذارند...!!!
Iran, Islamic Republic of
ما بازنده ها سر وكار داريم ,نه مرده ها!
زنده ها را هم كه مي بيني ...خيلي راحت ميشه قلقلك داد! بخصوص اگه اسمت اصلاح طلب هم باشه!!
Iran, Islamic Republic of
برای کادر جهان نیوز نه برای انتشار:
ممنون که قاعدتا را درست کردید
اما ملاحظاتی را در همان پاراگراف درست نکردین ونوشتین: ملاحضاتی
Iran, Islamic Republic of
...
مجید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا روزه شک دار؟!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
پیشگیری قبل از مداوا
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر راه تردید و دودلی را نرود
Iran, Islamic Republic of
نه نه نه
Iran, Islamic Republic of
این همه زور زدند آخر هم یکی را آوردند که اما و اگر دارد!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر فردی با این نسبت فامیلی می خواست وارد یک نهاد دولتی شود چکار می کردند او را هم همینطور
Iran, Islamic Republic of
زمانی نیاید که پشیمان شوید آقایان شورای شهر
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم چرا شورای شهر تهران همه اش تو کار سیاسی است با با شما خدماتی هستید نه سیاسی
Iran, Islamic Republic of
برادرش منافق بوده ؟!!!!!!!!!.. جیز جیز
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
عجب قحط الرجالی دارن این اصلاح طلبان
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبها اهل کار نیستند ...
Iran, Islamic Republic of
...
ali
Iran, Islamic Republic of
زنده باد قالیباف تنها شهردار تهران که در تاریخ ماندگارشد ....
ماری
Iran, Islamic Republic of
سردار دکتر کاپیتان باقر قالیباف
شهردار تهران
بهتره

یا تحصیل کرده رشته شهرسازی، معاون سابق وزارت مسکن، معاون فنی عمرانی شهرداری و معاون فعلی شهرسازی؟
Iran, Islamic Republic of
...
سردار
Iran, Islamic Republic of
احسنت!

وابستگان درجه یک منافقین نباید در مشاغل کلیدی قرار بگیرند
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
به هیچ عنوان نباید بذارن شهردار بشه...
صادق
Iran, Islamic Republic of
...
آشفته
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مسئله نفوذ امروزه از هر زمان دیگر بیشتر مطرح هست
Iran, Islamic Republic of
البته این هم حربه ای برای فرار از ناتوانی اصلاح طلبان در مدیریت شهری تهران هست که در بوق کرنا کنن که نگذاشتن و نمی گذارندکار کنیم و بندازن گردن مخالفین البته خوشبختانه کل کار بررسی و تأیید صلاحیت دست خودشونه...
این خانم امانی فکر کنم نمیداند جنگ چیست که این حرف را میزند؟! می گوید: مگر دولت امريكا كه از مخالفان كشور ما است با همه بزرگي‌اش توانست در جريان هشت سال جنگ با عراق به اين نظام صدمه‌اي وارد كند؟
بله که ضربه زده است.
آمریکا و صدام و منافقین هزاران نفر از جوانان رشید این مملکت را به شهادت رساندند و با بمباران و موشک و ... میلیاردها خسارت به مردم و شهرها و کشور ما وارد کردند.
یک آجر ضعیف یا شکسته در یک ساختمان یا پل آن سازه را به ویرانی می کشاند....!!!!!!!!!!
...
اینها درس پطرس و سوراخ سد را حتما نخوانده اند.
آخر از کتاب درسی هم حذفش شده !
آخه میگن مگه یه نفر هم می تونه ضربه بزنه ؟؟؟؟!!!!
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
برادر حناچی قبل از سال 60 منافق بود چون در لوای ادعای اسلام وخلق و ضد امپریالیسم آمریکا فعالیت داشتند
اما بعد از مشخص شدن چهره واقعی آنان وافتادن پرده نفاق دیگر منافق نیستند وامروز بسیار آشکار در اختیار استکبار جهانی قرار دارند وبا مستبدین منطقه همکاری می کنند ...
Iran, Islamic Republic of
بدورازتمام جناح های سیاسی واقعا اعضای محترم شورای شهرتهران که همتون دکترین، شخص دیگری برای تصدی شهردار تهران نداشتین..یا اینکه......
مسعود دیپلمات
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...