پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

ترامپ روز خود را با بدگویی از خاورمیانه آغاز کرد

پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 654117
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توییتری مدعی شد دنیای حاکم بر خاورمیانه کریه است و این وظیفه آمریکا است که در راستای تامین امنیت خود با این مسئله مقابله کند.
ترامپ روز خود را با بدگویی از خاورمیانه آغاز کرد
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صبح امروز پنجشنبه خود به وقت واشنگتن را با توییت زدن در باره ناامنی‌های خاورمیانه آغاز کرد.

وی در این باره مدعی شد: آن بیرون دنیای شرور و کریهی حاکم است، به ویژه در خاورمیانه. (مواجه با این دنیا) تعهد طولانی‌مدت و تاریخی آمریکاست که برای تامین امنیت ملی ما حیاتی است. با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ۱۰۰ درصد موافق هستم. به‌علاوه، میلیاردها دلار پیش‌خرید از آمریکا صورت گرفته است، کارهای بزرگ و نفت!

به گزارش مهر، ترامپ درحالی این پیام را منتشر کرد که دیروز چهارشنبه نیز در پیامی توئیتری اعلام کرد: قیمت نفت در حال کاهش است. عالی است!

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: این رویداد همانند کاهش بزرگ مالیاتی برای آمریکا و جهان است. از قیمت ۵۴ دلار لذت ببرید؛ قبلاً ۸۴ دلار بود. از عربستان متشکرم. اما بگذارید پایین تر بیاید.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه در بیانیه ای در خصوص قتل فجیع جمال خاشقجی منتقد ریاض علیرغم تأکید سازمان سیا بر مقصر بودن بن سلمان ولیعهد سعودی بازهم حاضر نشد درباره اقدامات تنبیهی علیه این کشور به صحبت بپردازد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شب دراز است و قلندر بیدار ! پیاده شو با هم بریم