پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
سردار سلامی:

یمن باتلاق رژیم آل سعود و آمریکا خواهد شد

پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 654090
جانشین سپاه پاسداران گفت:یمن باتلاق رژیم ال سعود و آمریکا خواهد بود و بزودی بانک پیروزی سر خواهد داد و شما شکست خورده و خجالت زده خواهید بود
یمن باتلاق رژیم آل سعود و آمریکا خواهد شد
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین سلامی جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش حمایت از مردم مظلوم یمن که صبح امروز در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد گفت:ما همه یک امتیم و باید به مردم یمن سوریه و فلسطین کمک کنیم. مرزهای جغرافیایی مرزهای سیاسی نه عقیدتی. امروز گرد هم آمده ایم تا از مردم مظلوم و مسلمان یمن آشکارا اعلام کنیم. انچه که امروز در جهان اسلام می گذرد از معاهده سایس پیکو و معاهده های رژیم ال سعود اسراییل و امریکا است. امریکا جهان اسلام را بخش لاینفک جهان می داند و بدون سیطره اقتصادی سیاسی و فرهنگی نمی تواند به عنوان قدرت بزرگ باشد.

وی افزود: زمانی که انقلاب شکل گرفت امام ره خود را در برابر استکبار می دانست و در برابر ان ها ایستاد. جوانان مسلمان همیشه برای دفاع و جنگ با دشمنان ایستاده اند و ارمان های دشمنان را درهم شکسته اند اینها نشان دهنده جهان اسلام امروز است. سیلی محکم و شکست های تاریخی زیادی به امریکایی ها زده شده است. ضربات زیادی به رژیم صهیونیستی توسط فلسطینی ها زده شده است.

سردار سلامی عنوان داشت: در لبنان حزب الله شکل گرفت و شکست های زیادی به دشمن وارد کرد. در سوریه ارتش قدرتمند سیاست های دشمنان را نابود کرد. اینها پیروزی های شگفت انگیز امت اسلامی است. وحدت اسلام در کنار شمشیرها شکل گرفت و جهاد عامل سعادت و نجات مسلمانان شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان برای شکست دشمنان متحد شده اند، اظهار داشت: ۷ تریلون دلار امریکایی ها در کشورهای اسیایی هزینه کرده و هیچ نتیجه ای نگرفتند و هنوز،عبرت نگرفتند. انقلاب بحرین هنوز می درخشد و ایران قطب و قلب انقلاب و اسلام است و غربی ها هر چه داشتتد اوردند تا این مبنای اسلام را نابود کنند و به دنیا بفهمانند که کسی نمی تواند در برابر ما بایستد اما مقام معظم رهبری با ارمان های بزرگ با دشمنان بزرگ مقابله و پیروز شد.

سردار سلامی گفت: امروز اسلام پیشرفت های سیاسی فرهنگی تکنولوژی داشته و امریکا را بر زمین زده است. روش امریکا مقابله با ملت هاست نه با دولت ها. رییس جمهور امریکا اخیرا اعلام کرد که ملت ایران تروریست است و برای نابودی این ملت تلاش می کند اما مردم ما اگاه و پرقدرت است و در برابر ان ها می ایستد. ما برای شکست خوردن برنامه ریزی نکرده ایم و برای شکست دادن برنانه ریزی کرده ایم.

وی اظهار داشت. امریکا برای نابودی ملت ها کمربند بسته و هیروشیما وناکازاکی هم عامل سیاست های امریکا بود. امروز رییس جمهور امریکا اشکارا هویت اصلی امریکا را به جهانیان نشان داده است. همه جا کشورها در نوک پیکان امریکا قرار دارد. امریکا ایران را مقصر یمن می داند اما خودشان و سعودی ها یک قرص نان و گندم نمیگذارند وارد یمن شود چگونه ایران را مقصر می دانید؟ شرم بر کسانی باد که مردم را می کشند.

سردار سلامی افزود: امریکا انگلیس و ال سعود بداند که تاریخ در حال ثبت تاریخ و ورق سیاه از این اتفاقات است. چگونه یک میلیون و هشتصد نفر را در معرض قحطی قرار می دهید.
جانشین سپاه پاسداران گفت:جهان نباید دوگانه برخورد کنند. دولت های غربی، ال سعود را تحریک می کنند و به یمن حمله می کنند. ان ها جنایت کاران تاریخ است که نشانی از عقلانیت و انسانیت ندارند. یمن باتلاق رژیم ال سعود و آمریکا خواهد بود و بزودی بانک پیروزی سر خواهد داد و شما شکست خورده و خجالت زده خواهید بود.

وی افزود: ما همه یمنی و عراقی و افغانی و لر و کرد و سوریه و فلسطینی هستیم و مسلمانیم. امروز برده داری تمام شده است. یمن زنده و بیدار است و ما از انها حمایت می کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *