جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
گزارش کامل از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا - 2019

برنامه مسابقات مشخص شد/ پرسپولیس دوباره با السد و استقلال در گروه مرگ/ واکنش استقلالی‌ها: سکته! + تصاویر

پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 654083
قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ تکلیف سرخابی ها را روشن کرد.
برنامه مسابقات مشخص شد/ پرسپولیس دوباره با السد و استقلال در گروه مرگ/ واکنش استقلالی‌ها: سکته! + تصاویر
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس نایب قهرمان سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در رقابت‌های فصل ۲۰۱۹ در گروه چهارم با تیم‌های الاهلی عربستان، السد قطر و برنده پلی آف امارات و پلی آف ازبکستان و عراق همگروه شد.
 
استقلال نیز با الدحیل قطر، الهلال عربستان و العین امارات در گروه C. رقابت ها، همگروه شد.

استقلال و پرسپولیس که قهرمانان لیگ و جام حذفی فصل قبل بودند، مستقیما به مرحله گروهی رفتند. همچنین پیش از این حضور سایپا و ذوب آهن دیگر نمایندگان ایران در مرحله پلی آف مشخص شده بود. بر اساس جدول منتشر شده ذوب آهن ابتدا باید در مرحله مقدماتی پلی آف در روز سه شنبه ۱۲ فوریه (سه شنبه ۲۳ بهمن) به مصاف تیم برنده دیدار الکویت کویت و الوحدت اردن برود و در صورت پیروزی مقابل الغرافه که از حضور مهدی طارمی و وسلی اسنایدر سود می‌برد، حاضر شود. تاریخ این دیدار ۱۹ فوریه (سه شنبه ۳۰ بهمن) در قطر خواهد بود.

سایپا هم طبق اعلام جدول  ابتدا باید با مینروا پنجاب هند در تهران مصاف دهد و در صورت پیروزی مهمان الریان قطر خواهد بود. دیدار سایپا با الریان هم در تاریخ ۱۹ فوریه ۲۰۱۹ خواهد بود.
 

 
گروه بندی منطقه غرب آسیا به شرح زیر است:
A: الوصل امارات- برنده پلی آف الوحدات اردن / الکویت کویت -  ذوب آهن/ الغرافه قطر- الزورا عراق

B: الوحده امارات- الاتحاد عربستان- لکوموتیو ازبکستان- پلی آف

C: العین امارات- الهلال عربستان- استقلال تهران- الدحیل قطر

D: پرسپولیس - الاهلی عربستان، السد قطر - برنده پلی آف امارات / ازبکستان/عراق
 
فریبا: گروه استقلال مرگ نیست، گروه سکته است!
بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره همگروهی استقلال با تیم‌های الهلال عربستان، الدحیل قطر و العین امارات اظهار داشت: اسم گروه استقلال، مرگ نیست، گروه سکته است. این گروه هم می‌تواند بد باشد، هم خوب، چون مثل چاقوی دو لبه است. استقلال سال گذشته نیز در گروه مرگ بود، اما از امتیاز گرفتن تیم‌ها استفاده کرد و صدرنشین بالا رفت.
وی افزود: امسال همه تیم‌ها خوب هستند و شرایط سخت برای همه وجود دارد. امیدوارم بدشانسی‌ها دست از سر استقلال بردارد و مصدومان برگردند. تیم دفاع وسط کم داشت که آرمین سهرابیان نیز مصدوم شد. این از مصدومیت‌ها، این هم از قرعه استقلال در آسیا.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: از نظر من، استقلال باید دفاع وسط و پلی‌میکر جذب کند. همه می‌گویند استقلال فوروارد ندارد، در صورتی که بازیکنان آماده‌ای چون مرتضی تبریزی، روح‌الله باقری، اللهیار صیادمنش و مهدی قائدی را داریم. هافبکی نداریم که پاس بدهد و مهاجم با بغل پای ساده گل بزند. در بازی‌های انجام شده، تنها یک بار پاس خوب از سوی میلاد زکی‌پور به الحاجی گرو داده شد که از زیر پایش رد شد. دیگر پاسی مثل زکی‌پور به مهاجمان داده نشده است.
 

 
مظلومی: گروه استقلال بدون شک گروه مرگ است/ حریفان هم از اینکه استقلال در گروهشان قرار دارند می ترسند
پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال واقعا در گروه مرگ قرار گرفته است. البته العین تیم قبل نیست ولی هر 4 تیم در این گروه مدعی هستند.

وی افزود: درست است که استقلال در گروه مرگ است اما مطمئنا تیم می تواند به مرحله بعد صعود کند.بار سنگینی روی دوش استقلال است ولی آنها هم نگران هستند که تیم استقلال در گروهشان قرار دارد. شما در این موضوع شک نکنید.

عضو کمیته فنی استقلال تاکید کرد: با این شرایط تیم حتما باید تقویت شود چون فرصت زیادی وجود ندارد.2-3 ماه دیگر بازی ها برگزار می شود و شفر هم خودش خوب می داند تیم باید تقویت شود.

وی در پایان گفت: من مطمئن هستم استقلال اگر تقویت شود می تواند از این گروه صعود کند هر چند کار خیلی سخت است.

 
حاجیلو: از گروه مرگ زندگی می‌سازیم/ سومین ستاره قشنگ آسیا را روی پیراهن‌مان می‌زنیم
اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس به مالزی درخصوص قرعه تیم استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما در گروه سختی قرار گرفتیم و این در حالی است که تیم‌های گردن کلفت فوتبال آسیا که تیم‌های ثروتمندی هم هستند در این گروه قرار دارند و بازیکنان بزرگی هم جذب این تیم‌ها شده است اما ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم که می‌شویم باید در مجموعه باشگاه‌ از مدیریت گرفته تا من که کوچکترین فرد هستم همگی باور کنیم که می‌توانیم این جام را بگیریم و زمانی که این باور وجود داشته باشد می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دیدید که پرسپولیس در فینال آسیا حاضر شد و حتی اگر با 3-2 بازیکن تقویت شده بود می‌توانست در تهران 4 گل به کاشیما بزند. پس ما هم می‌توانیم به فینال آسیا برویم. استقلال تیم بزرگی است و این مساله را ثابت کرده است. 

سرپرست تیم استقلال افزود: ما دو بار در فینال به دلیل مسائل حاشیه‌ای قهرمان نشدیم اما مجموعه باشگاه عزم خود را جزم کرده و این باور مثل خون در رگ‌های ما جاری است که می‌توانیم از گروه مرگ، زندگی بسازیم. مجموعه باشگاه استقلال باور دارد که می‌تواند موفق شود و این مساله را به همه خدمتگزاران باشگاه و هواداران تزریق می‌کنیم تا بتوانیم سومین ستاره قشنگ آسیا را روی پیراهن استقلال بزنیم.
 
برانکو:پرسپولیس در گروه دشواری قرار گرفت/ هیچ واهمه‌ای به خودمان راه نخواهیم داد
برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من در گروه بسیار دشواری قرار گرفتیم، اما ما از هیچ چیزی نمی‌ترسیم و مطمئن باشید که هیچ واهمه‌ای به خودمان راه نخواهیم داد. 

وی ادامه داد: از حالا که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، از حالا منتظر آغاز بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هستیم و شجاعانه وارد این مسابقات خواهیم شد و می‌خواهیم در دور جدید رقابت‌ها با آمادگی وارد شویم. 

سرمربی تیم پرسپولیس با انتقاد از قرعه‌کشی و نحوه آن خاطرنشان کرد: نحوه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برایم عجیب است زیرا در برخی از گروه‌ها فقط دو تیم که تازه به این رقابت‌ها آمدند دیده می‌شوند و این مسئله باعث می‌شود تا نحوه توزیع تیم‌ها و نوع قرعه‌کشی برایم عجیب باشد.

زمان برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


زمان برگزاری بازی‌های تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با مشخص شدن روز و تاریخ آن مشخص شد.
برنامه بازیهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان  آسیا در سال ۲۰۱۹

سه شنبه ۱۴ اسفند
پرسپولیس  - برنده پلی آف

سه شنبه ۲۱ اسفند
السد قطر - پرسپولیس 
سه شنبه ۲۰ فروردین
پرسپولیس  - الاهلی عربستان
دوشنبه ۲ اردیبهشت
الاهلی عربستان - پرسپولیس 
دوشنبه ۱۶ اردیبهشت
برنده پلی آف - پرسپولیس 
دوشنبه ۳۰ اردیبهشت
پرسپولیس ایران - السد قطر
برنامه بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در سال  2019 

سه شنبه 14 اسفند
الدحیل قطر – استقلال

سه شنبه 21 اسفند
استقلال – العین امارات

دوشنبه 19 فروردین
استقلال – الهلال عربستان

سه شنبه 3 اردیبهشت
الهلال عربستان – استقلال

دوشنبه 16 اردیبهشت
استقلال – الدحیل قطر

دوشنبه 30 اردیبهشت
العین امارات – استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *