جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

۱۵ نفر از دستگیرشدگان تجمعات کارگری هفت‌تپه آزاد شدند

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 653955
دادستان عمومی و انقلاب شوش از آزادی ۱۵ نفر از تجمعات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خبرداد و گفت: هیچ خبرنگاری در تجمعات کارگران هفت تپه دستگیر نشده است.
۱۵ نفر از کارگران هفت‌تپه آزاد شدند
به گزارش جهان نيوز، مصطفی نظری با تایید خبر‌ آزادی 15 نفر از تجمعات کارگری شرکت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: مطالبات به حق و قانونی کارگران توسط مسئولان کشوری، استان و شهرستانی به صورت ویژه درحال پیگیری است.

وی گفت: تجمعات روزهای گذشته کارکنان شرکت هفت تپه با تحریک برخی عوامل از تجمعات صنفی خارج و باعث اخلال در نظم و آسایش مردم و ایجاد ترافیک در سطح شهر شوش شده بود تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کنندگان تجمعات غیرقانونی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که دیروز پس از انجام تحقیقات و انجام اقدامات قانونی با صدور قرار آزاد شدند.

وی با تکذیب شایعه دستگیری یک خبرنگار در رابطه با تجمعات کارگری هفت تپه گفت: خبرنگاری در این رابطه دستگیر نشده اما افراد غیرکارگر در رابطه با تجمعات کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بازداشت شده‌اند که همچنان در بازداشت بسرمی‌برند. تجمعاتی خارج از مطالبات صنفی که سبب سلب آسایش مردم و نظم عمومی شهر و برهم خوردن عبور ومرور مردم شود، قابل تعقیب است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *