جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

افتتاح ۲۰خانه هلال در استان تهران و افزایش ۱۰خانه دیگر تا دهه فجر

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 653949
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: تاکنون ۲۰ خانه هلال در استان تهران افتتاح شده و تا دهه فجر ۱۰ خانه دیگر هم افزایش پیدا می کند.
افتتاح ۲۰خانه هلال در استان تهران
به گزارش جهان نيوز، وحید سلیمی در حاشیه نشست ستاد بحران دماوند اظهار داشت: از ابتدا تا انتهای آبان ماه پویشی با همکاری یکی از فروشگاه های زنجیره ای به عنوان پویشی برای مادران ایجاد شد که طی آن شهروندان با مراجعه به این فروشگاه های زنجیره ای و خرید و دریافت کارت های ۱۰ هزار ریالی و ۲۰ هزار و ۵۰ هزار ریالی به همان میزان وجه می پردازند و در این پویش سهیم می شوند که این مبالغ برای تامین سبدهای غذایی مادران شیرده و کم بضاعت هزینه می شود.

سلیمی افزود: برای اجرای طرح پویشی برای مادران داوطلبان هلال با همکاری دهیاران جامعه هدف را شناسایی می کنند و تاکنون ۵ هزار سبد غذایی در سطح روستاها و نقاط محروم استان تهران در قالب پویشی برای مادران توزیع شده و امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم این طرح ادامه پیدا کند چرا که این پویش بوسیله مشارکت و کمک مردم و خانه های هلال و انجمن یونیسف در تهران صورت گرفته است.

وی در خصوص ادامه دار بودن این طرح نیز اظهار داشت: ادامه دار بودن این طرح بستگی به حمایت مردم دارد چرا که نیاز مردم احصا شده و تا جایی که این نیازها تامین شود طرح ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران در باره خانه های هلال نیز بیان داشت: خانه های هلال به نوعی خانه های کوچک هلال احمر گفته می شود که در دل روستا ها و نقاط شهری است که خدمات به واسطه این خانه ها به روستاها برده می شود و به نوعی بهره مندی از توان توانمندان برای براورده کردن نیاز نیازمندان به شمار می رود.
سلیمی گفت: تاکنون ۲۰ خانه هلال در استان تهران افتتاح شده و تا دهه فجر ۱۰ خانه دیگر هم افزایش پیدا می کند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *