پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

ورود سامانه بارشی از غرب کشور؛ پنجشنبه

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 653935
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه جدید بارشی از نواحی غرب کشور وارد می شود و به تدریج دیگر نقاط کشور را فرا می گیرد.
ورود سامانه بارشی از غرب کشور؛ پنجشنبه
به گزارش جهان نيوز به نقل از صدا وسیما، امیر سرکرده با اشاره به اینکه امروز همچنان شاهد بارش در نواحی شرق کشور خواهیم بود، افزود: صبح امروز در شهرهای مشهد، تربت جام، طبس، زاهدان، کاشمر، سردشت و بشاگرد گزارش بارندگی داشتیم و پیش بینی می شود امروز در بخش هایی از استان های خراسان رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه بارندگی داشته باشیم.

وی گفت: فردا سامانه ای جدید از غرب کشور وارد می شود که به تدریج نواحی مرکزی و دامنه های البرز را در بر می گیرد و روز جمعه در کل استان های شمال غرب و جنوب غرب کشور بارندگی خواهیم داشت.به تدریج جمعه شب نیز در سواحل دریای خزر شاهد بارندگی خواهیم بود و شنبه در خراسان های شمالی و رضوی نیز بارندگی انتظار می رود.

سرکرده افزود: این سامانه چند روز مهمان کشور است و شدت بارش ها در استانهای غربی و جنوب غربی خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر در روزهای جمعه و شنبه در این استان ها پیش بینی می شود.

وی گفت: امروز آب های قسمت های شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواجه خواهد بود و ارتفاع موج به 2 متر خواهد رسید.

سرکرده با اشاره به اینکه آسمان تهران امروز صاف خواهد بود ، پیش بینی کرد به دلیل سکون نسبی هوا شاهد انباشت آلاینده ها بر روی شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، قزوین، اصفهان و اراک باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای تهران امروز در گرم ترین زمان به 17 درجه سانتیگراد می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *