پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دیدار فرمانده ناجا با رئیس مجلس خبرگان رهبری

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 653827
رئیس مجلس خبرگان رهبری در دیدار با فرمانده ناجا گفت: دلسوزی و احساس مسئولیت نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهروندان قابل تقدیر است.
دیدار فرمانده ناجا با رئیس مجلس خبرگان رهبری
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه تعدادی از معاونان ناجا با  آیت الله جنتی دیدار و گفتگو کرد.

 آیت الله جنتی در  این دیدار  ضمن تقدیر از فرمانده ناجا برای گزارش ارائه شده،  اظهارداشت: نیروی انتظامی از ویژگی خاصی برخودار است که مخصوص به خودش می باشد؛ با توجه به نوع ماموریتش با همه مردم سروکار دارد و استثنائی را برای هیچکس قائل نیست.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی برای حل مشکلات شهروندان تلاش می کند، تصریح کرد: مسئولیت سنگین امنیت مالی، جانی و ناموسی، کار بسیارسنگین و حساسی است که در این خصوص اقدامات بسیار ارزشمندی از سوی نیروی انتظامی انجام شده که بایستی اطلاع رسانی لازم در این امر صورت پذیرد تا آحاد جامعه از فعالیت های ناجا مطلع شوند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری به اهمیت امنیت و نقش تاثیرگذار آن در توسعه کشور اشاره و بیان کرد: اگر امنیت برقرار نباشد هیچکس و هیچ چیزی در جای خودش نمی ماند به گونه ای که کارها مختل شده و آسایش و آرامش در سطح جامعه وجود ندارد.

آیت الله جنتی خطاب به فرمانده ناجا و معاونان این نیرو، گفت: کلیه دستگاه ها و مسئولان دولتی بایستی با ناجا همکاری تنگاتنگی داشته باشند، ان شاء الله بتوانیم امنیت در خور شأنی را برای مردم عزیز فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه دلسوزی و احساس مسئولیت شما قابل تقدیر است که این امر نشأت گرفته از تقویت بعد معنوی در ناجا می باشد؛ گفت: باید به مسائل شرعی، نماز و عبادات خیلی اهمیت بدهید چراکه انگیزه الهی در کار موجب می شود، کمیت و کیفیت عملکرد شما ارتقاء پیدا کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروی انتظامی با شورای نگهبان، گفت: سلامت نیروی انتظامی با گذشته قابل قیاس نیست با وجود کار طاقت فرسا و بسیار سخت شما در سرما، گرما و برف و باران؛ آسایش و آرامش مردم به خوبی در سطح کشور تامین شده که به شخصه از زحمات شما و تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا قدردانی می کنم.

آیت الله جنتی عنوان کرد: یکی از ظرفیت های بزرگ اجتماعی، استفاده از همکاری علما و بزرگان است که بنده به همه دوستان، ائمه جمعه، مسئولان سازمان ها و نهادها سفارش می کنم از نیروی انتظامی حمایت کنند.

وی خطاب به فرمانده ناجا و مسئولان ارشد این نیرو، گفت: حفظ امنیت جامعه به دست شما محقق می شود؛ شما وظیفه خود را به درستی انجام دهید، مابقی کارها را به خدا واگذار کنید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در خاتمه ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی خاص کارکنان زحمتکش نیروی انتظامی، گفت: امیدوارم کارهای شما مورد تائید حضرت ولی عصر(عج) باشد.  

در ابتدای این دیدار، سردار "حسین اشتری" ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروی انتظامی، به تنوع و تعدد ماموریت ناجا اشاره و اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور، در سایه هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همکاری خوب مردم و تلاش همکارانم میسر شده است.

وی با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستور کار پلیس است، گفت: شناسایی و دستگیری مخلان نظم اقتصادی، از توفیقات پلیس  می باشد که  این امر مرهون تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی است؛ امیدواریم با همکاری دستگاه قضا، گام های موثرتری در این حوزه برداریم که نتیجه آن رضایت مندی شهروندان عزیز است.

فرمانده ناجا به اجرای طرح های اجتماعی در راستای مقابله با آسیب ها اشاره و خاطر نشان کرد: همواره، اجرای چنین طرح هایی در دستور کار پلیس است تا با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور از مردم به عنوان بالاترین سرمایه نیروی انتظامی نام برد و افزود: هر چقدر مشارکت عمومی افزایش یابد در اجرای مأموریت ها موفق تر عمل می شود.

سردار اشتری ضمن تشریح روند خدمات دهی پلیس به زوار اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری حداکثری ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی، تجهیزات و سایر امکانات به میدان آمد؛ با تدابیر اتخاذ شده  برای تسهیل در تردد، مدارک قانونی و هویتی زائران در کمترین زمان ممکن کنترل شد و کارکنان پلیس علاوه بر وظایف ذاتی، با میل و رغبت برای هر گونه خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی (ع) ایفای نقش کردند.

فرمانده ناجا یادآور شد: در بازدید های میدانی شاهد تلاش شبانه روزی همه همکارانم بودم به گونه ای که جلوه هایی از عشق و اشتیاق کارکنان نیروی انتظامی برای خدمات دهی به زوار اربعین حسینی (ع) مشهود بود.

سردار اشتری در خاتمه گفت: مشروعیت امروز پلیس در لباس سبز به دلیل داشتن نعمت ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا است که از این بابت خدا را شاکریم و ان شاءالله مدیون خون شهدا و حضرت امام(ره) نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *