کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برزگر:

رئیس‌جمهور در سفرهای‌استانی باید واقعیات‌ها را بگوید

30 آبان 1397 ساعت 9:31

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی، گفت: رئیس‌جمهور در سفرهای استانی باید واقعیات را به مردم بگوید زیرا مردم حاکمان اصلی جمهوری اسلامی هستند و این موضوع سبب همراهی بیشتر آنها با دولت در شرایط تحریمی می‌شود.


به گزارش جهان نیوز،‌ شهروز برزگر کلشانی با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان غربی ضمن تشکر از روحانی، هیات همراه و مردم به دلیل استقابل پر شور، گفت: دولت در شرایط فعلی سیاسی و اقتصادی باید پا به پای مردم حرکت کند و دراین مسیر مشکلات و موانع را از پیش روی آنها بردارد. به موجب سفر اخیر آقای رئیس‌جمهور به آذربایجان غربی نزدیک به 2 هزار و 300 میلیارد تومان تخصیص برای پروژه‌های نیمه تمام در نظر گرفته شد.


مردم هنوز به دولت امیدوارند
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور در این سفر موضوعات سفرهای قبلی که حدود 70 درصد آنها محقق شده بود، را هم پیگیری کردند. حضور مردم در مقابل هم نشان داد که علی‌رغم وجود مشکلات دولت و رئیس‌جمهور خود را دوست دارند و هنوز به آنها امیدوارند.

وی با اشاره به بازدیدهای متعدد مسئولان از بخش‌های مختلف استان و دیدارهای گسترده مردمی، افزود: این سفرهای استانی باید افزایش یابد، مسئولان هر چه بیشتر در میان مردم حضور داشته باشند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند همراهی مردم با دولت افزایش و حل و فصل مشکلات تسریع می‌شود.

رئیس‌جمهور در سفرهای استانی باید واقعیات را به مردم گوشزد کند/ مردم حاکمان اصلی جمهوری اسلامی
برزگر کلشانی معتقد است: مسئولان ضمن حضور در میان مردم و سفر به استان‌های مختلف باید واقعیت‌ها را با آنها در میان بگذارند زیرا مردم حاکمان اصلی جمهوری اسلامی هستند، علاوه بر این مردم با شنیدن واقیعات بهتر می‌توانند شرایط تحریمی را سپری کنند و بر مشکلات فائق آیند.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس‌جمهور نماینده و منتخب مردم است بنابراین تنها سفر به استان‌های مختلف کافی نیست، ذدرک شریاط مردم و تلاش برای رفع مشکلات ضروری است، رد این صورت مردم هم با دولتمردان همگام خواهند شد ضمن آنکه دولت را در مقابله با استکبار کمک خواهند کرد.
 
منبع:خانه ملت


کد مطلب: 653760

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/653760/رئیس-جمهور-سفرهای-استانی-باید-واقعیات-ها-بگوید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com