جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تخلف ایمیلی دختر ترامپ افشا شد

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 653661
روزنامه واشنگتن پست افشا کرده که ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور امریکا از یک آدرس ایمیل شخصی برای بحث در مورد فعالیت های مرتبط با دولت استفاده کرده و با این کار قانون را نقض کرده است.
تخلف ایمیلی دختر ترامپ افشا شد
به گزارش جهان نيوز، وی در سال گذشته از این آدرس ایمیل شخصی برای ارسال ایمیل به دستیاران خود و همین طور مقامات عضو کابینه امریکا استفاده کرده است.

تعداد ایمیل هایی که وی از طریق آدرس ایمیل شخصی خود ارسال کرده بسیار زیاد بوده و بالغ بر صدها ایمیل می شود. این ایمیل ها در سال ۲۰۱۷ ارسال شده اند و این موضوع به طور ضمنی به تایید پیتر میریجانیان سخنگوی وی نیز رسیده است. البته این فرد تصریح کرده که ایمیل های ارسال شده توسط دختر ترامپ هرگز حاوی اطلاعات محرمانه نبوده اند.

نکته جالب در این زمینه آن است که یکی از تخلفات هیلاری کلینتون رقیب دموکرات دونالد ترامپ در ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ که بارها و بارها مورد استناد خود ترامپ قرار گرفت، استفاده وی از آدرس ایمیل شخصی برای مکاتبات اداری و دولتی بود.

هیلاری کلینتون در زمان تصدی پست وزارت خارجه در دولت اوباما دست به این تخلف زده بود و ترامپ به همین علت هیلاری کلینتون را حقه باز خطاب کرده بود و خواستار به زندان افتادن وی شده بود.

ظاهرا ایوانکا ترامپ در توجیه این تخلف خود به دستیاران خود گفته است که وی با قوانین مربوط به نحوه استفاده از ایمیل شخصی آشنا نبوده و نمی دانسته نباید از این طریق ایمیل های کاری و مرتبط با امور دولتی ارسال کند.

منبع: مهر
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *