پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۳

آیا خط خوردن بیرانوند فقط به خاطر طارمی بود؟ +عکس

سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 653459
یک خبرنگار عربستانی و عضو سابق AFC دلیل خط خوردن دروازه بان پرسپولیس از فهرست نهایی مرد سال آسیا 2018 را اعلام کرد.
آیا خط خوردن بیرانوند فقط به خاطر طارمی بود؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته بسیاری از رسانه های معتبر عربی و انگلیسی زبان از نامزدی علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی ایران و عضو باشگاه پرسپولیس برای کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا خبر دادند.

اما سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما 3 نامزد اصلی کسب این جایزه را اعلام کرد که بیرانوند در این لیست حضور نداشت و به نوعی خط خورده بود.

در جدیدترین خبر سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی و عضو سابق AFC مدعی شد که دلیل خط خوردن علیرضا بیرانوند از لیست بهترین ها، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به خاطر فوتبال ناپاک است.


 
این عضو سابق AFC نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح روز گذشته(یکشنبه) به باشگاه پرسپولیس نامه ای را ارسال کرد و نامزد شدن علیرضا بیرانوند برای کسب عنوان مرد سال آسیا را اعلام کرد.اما بلافاصله توضیح داد که این جایزه شامل قانون فوتبال پاک می شود و باشگاه پرسپولیس به خاطر پرونده مهدی طارمی از پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا محروم است و در نتیجه بیرانوند نیز از این لیست خارج می شود.

باتوجه به سابقه حضور بیرانوند در جام جهانی و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا به همراه پرسپولیس به نظر می‌رسد، دلیل خط خوردن این دروزاه‌بان باهوش تنها مباحث فوتبالی نبوده و به احتمال زیاد عدم داشتن یک نماینده از ایران در بین صندلی های کنفدراسیون فوتبال آسیا در این موضوع موثر بوده است. در نهایت آرزوی ایران علی رغم شایستگی دریافت جایزه مرد سال آسیا، به یک سال دیگر موکول شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا وقتی کنفدراسیون آسیا دست شیوخ نفتیست از این قبیل حق کشیها عادیست
Iran, Islamic Republic of
البته حرف شما کاملا درست است
ولی بهتراست یک سوزن هم به خودمان بزنیم که آتو دست این وهابی های پست دادیم تاشلنگ تخته بیاندازند.
اگر آقای طارمی به خاطر پول ،پرسپولیس راترک نمی کرد یا نقض عهد نمی کرد و پولها را به ترکها می داد ،اینچنین پرسپولیس وتیم ایرانی موردتمسخر واقع نمیشد و دستش خالی نبود!
Iran, Islamic Republic of
البته فراموش نشود همین گلهای طارمی غیر مجاز در لیگ بود که پرسپولیس تا راهی آسیا کرد و فرصت درخشش برای بازیکنان این تیم فراهم شد .