پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

آیت الله نوری: مردم نباید فقط آمار بشنوند

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 653414
یکی از مراجع تقلید گفت: مردم باید خدمت مدیران را در سر سفره خود ببینند، نه این که صرفا آمار بشنوند.
آیت الله نوری: مردم نباید فقط آمار بشنوند
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار سرپرست استانداری قم با اشاره به ضرورت خدمت به مردم اظهار کرد: عمل صالح بهترین ذخیره انسان است و خدمت به مردم شریف ترینعبادت شمرده می‌شود، افراد در هر جایگاهی که قرار دارند، باید به این مسائل توجه کنند.

وی ادامه داد: مردم باید خدمت مدیران را در سر سفره خود ببینند، نه این که صرفا آمار بشنوند، مدیران باید کاری کنند که مردم رفاه، ارزانی و کنترل قیمت را بر سر سفره‌های خود ببینند، اما شاهد هستیم که گرانی و بیکاری جزو مشکلات مردم است که هنوز حل نشده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: مردم کشورمان برای پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی و در جنگ تحمیلی فداکاری‌های بسیاری داشتند و باید اولویت مدیران خدمت به چنین مردمی باشد.  

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به وظایف مدیران اظهار کرد: مدیران باید خودشان را مدیون شهدا بدانند و برای خدمت به محرومان در جامعه تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: صادقی استاندار سابق قم فردی متدین بود که در دوران استانداری خود به مردم خدمت کرد و امیدوارم که هر جایی که هست، موفق باشد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت براین مرجع که با مردم جلو می آیند. ...