پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵

روحانی: همه‌ باید در آزمایش‌ کنونی مقاومت کنیم

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب: 653399
رئیس‌جمهور گفت: شرایط کنونی یک آزمایش تاریخی برای همه ملت ایران است و همه باید در برابر این توطئه مقاوم بوده و ایستادگی کنیم و تردیدی ندارم همانند آزمایشات تاریخی گذشته مردم ایران با سربلندی از این آزمایش نیز عبور خواهند کرد.
روحانی: همه‌ باید در آزمایش‌ کنونی مقاومت کنیم
به گزارش جهان نيوز  به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی، رئیس‌جمهور، شامگاه امروز(دوشنبه ۲۸ آبان) در جلسه توسعه و برگزیدگان استان آذربایجان غربی و افتتاح همزمان پروژه‌های زیربنایی و اقتصادی این استان، با بیان اینکه امروز فشار ظالمانه دولت تجاوزگر در دنیا همه مردم ایران را تحت فشار قرار داده است، ‌اظهار داشت: شرایط کنونی یک آزمایش تاریخی برای همه ملت ایران است و همه باید در برابر این توطئه مقاوم بوده و ایستادگی کنیم و تردیدی ندارم همانند آزمایشات تاریخی گذشته مردم ایران با سربلندی از این آزمایش نیز عبور خواهند کرد.

رئیس جمهور با اشاره به سخنان یکی از نخبگان استان، خاطر نشان کرد: امروز روز آزمایش دولت نیست، روز آزمایش همه ملت در برابر اقدامات ظالمانه آمریکا است و چنین نیست که امروز دولت دوازدهم با معضلی به نام فشار ظالمانه قدرتی تجاوزگر در دنیا مواجه شده باشد، بلکه این دولت تجاوزگر به طور ظالمانه همه مردم ایران را مورد فشار قرار داده است.

روحانی اظهار داشت: امروز فشار و توطئه علیه همه ملت ایران بکار گرفته شده است و همه باید در برابر این توطئه ایستادگی کنیم و بدون تردید ملت ایران این قدرت را دارد که تهدیدی که چند کشور علیه آن آغاز کرده‌اند را به فرصت تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مختلفی که امروز در بخش‌های گوناگون زیربنایی، صنعتی و اقتصادی، افتتاح شد که طی سال‌های اخیر عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است، نشان‌دهنده آن است که عزم ملت ایران برای توسعه و پیشرفت راسخ‌تر از گذشته می‌باشد، افزود: کشورمان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و همه استان‌ها بویژه استان‌های مرزی باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادانی بیشتر استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد تحریم رو گردن احمدی نژاد می انداختند و می گفتند دولت ناکارامد و دیکتاتور و متقلب است و باید ساقط شود و فتنه گری می کردند. حالا می گویند آزمایش است و باید تحمل کرد!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
....
Iran, Islamic Republic of
جناب روحانی عزیز : این آزمایش از کدام اتاق فکر بیرون آمده که مردم باید تاوانش را بدهند؟
آیا منتصبین شما هم در این آزمایش شرکت می کنن؟
آیا برادر شما و برادر معاون اولتان هم جزء آزمایش شدگان هستن؟
...
مالک
Netherlands
تو در خانه 80 میلیاردی با حقوق 50 میلیونی مقاومت کن.

مردم در خانه های 40 متری با حقوق 1500 مقاومت کنن.

...!!!!!!!!