جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

زنی که از جنایت تکان دهنده داعش پرده برداشت

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب: 653389
زنی که از چنگال تکفیری ها نجات یافته است از جنایتی تکان دهنده که داعشی ها علیه یک دختربچه ۹ ساله مرتکب شدند، پرده برداشت.
زنی که از جنایت تکان دهنده داعش پرده برداشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از اسپوتنیک، «لمیاء بشار» زن ایزدی رها شده از چنگال داعش از اقدامات بی رحمانه تکفیری ها سخن گفت و افزود: داعشی ها شنیع ترین جنایات ضد بشری را انجام دادند. آنها مردان و جوانان را کشته و به دختران و زنان تجاوز می کنند و آنها را خرید و فروش می کنند.

وی بیان کرد: پزشک داعشی در برابر من به دختربچه ای که هنوز سنش به ۹ ساله نرسیده بود، تجاوز کرد.

این زن ایزدی با اشاره به اینکه خود و خواهرش از سوی داعشی ها مورد تجاوز قرار گرفته اند، گفت: می خواستم که خودم را بکُشم اما نمی توانستم زیرا دست و پای ما را بسته بودند.

وی که رها شده از چنگال داعش است، اعلام کرد که با گذشت ۴ سال از ربوده شدن مادرش اطلاعی از سرنوشت وی ندارد و خواهرش در سوریه همچنان کنیز و برده داعشی هاست.

شایان ذکر است که داعش در آگوست ۲۰۱۴ در یورش به سنجار و روستاهای غرب موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق مرتکب جنایت ضد بشری علیه ایزدی ها شد به طوری که مردان و جوانان آنها را کشت و دختران و زنان و کودکان را به بردگی و کنیزی برد و به عنوان غنیمت جنگی آنها را در بازارهایی که تاریخ آن به عهد جاهلیت باز می گردد به فروش گذاشت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *