پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مشکلات کشور با پول نفت حل نمی‌شود

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 653383
رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه پول نفت کشور را از مشکلات رها نخواهد کرد، گفت: تا اقتصاد کشور ما مردمی نشود‌، شرایط مناسب را پیدا نمی‌کند.
مشکلات کشور با پول نفت حل نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی‌‌کیا، رئیس بنیاد مستضعفان، به همراه رئیس و گروهی از اعضای کمیسیون عمران مجلس‌ و جمعی از مهندسان و متخصصان بنیاد مستضعفان، از پروژه ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

در این مراسم، سعیدی‌کیا ضمن تشکر از حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید، بیان کرد:‌ باید این عبارت را باور کنیم که پول نفت کشور را از مشکلات رها نخواهد کرد و ما باید باور کنیم که مغز‌ها و دست‌های مردم است که کشور را آباد می‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: در شرایط تحریم هم اگر اراده مشترک و همکاری شکل بگیرد، می‌توان پروژه‌های بزرگی را به سرانجام رساند، توانایی مهندسی کشور بالا است و پروژه‌های بسیار خوبی در کشور در حال انجام است. 

سعیدی‌کیا‌ با اشاره به شرایط اقتصادی و همچنین توان افتخارآمیز مهندسی در کشور افزود: اقتصاد کشور ما تا مردمی نشود‌، شرایط مناسب را پیدا نمی‌کند.

رئیس بنیاد مستضعفان‌ همچنین با اشاره به طرح پیشرفت و آبادانی قلعه‌گنج گفت: من از همه اعضای کمیسیون عمران در‌خواست می‌کنم به قلعه گنج بیایند و ببینند مردم محروم‌ترین نقطه کشور چه کار‌هایی انجام داده‌اند، بنیاد مستضعفان فقط بستر اقدامات را فراهم کرده است، اما توان آبادانی در مردم وجود دارد. 

سعیدی‌کیا با اشاره به اهمیت بسترسازی مدیران ارشد کشور برای فعالیت اقتصادی مردم گفت: ما به عنوان مدیران کشور باید بستری امن برای فعالیت‌ها و تلاش مردم فراهم کنیم. منظور من از بستر امن مفاهیم امنیتی نیست بلکه منظورم حذف مقررات زائد و دست و پا گیر، سیاست‌گذاری اثر بخش و کارا، حمایت، هدایت و نظارت موثر است تا مردم بتوانند، به خوبی تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *