پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
آلمان:

طرح برگزیت مورد مذاکره مجدد قرار نخواهد گرفت

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 653364
وزیر اقتصاد آلمان گفت که برنامه‌ای برای مذاکره مجدد درباره طرح برگزیت وجود ندارد.
طرح برگزیت مورد مذاکره مجدد قرار نخواهد گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «پیتر آلتمایر» وزیر اقتصاد آلمان امروز دوشنبه مذاکره مجدد در زمینه  طرح برگزیت (توافق خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) را رد کرد.
آلتمایر در این مورد به شبکه خبری آلمانی ZDF گفت: «من معتقدم که ما باید به آنچه مذاکره کرده‌ایم، پایبند باشیم و به همین ترتیب موضع «ترزا می» که می‌خواهد طرح را در پارلمان انگلیس به رای بگذارد، هم تقویت می‌شود.»

اتحادیه اروپا قرار است روز 25 نوامبر در جلسه‌ای توافق برگزیت را مورد بررسی قرار دهد.از چهارشنبه گذشته که از پیش‌نویس توافق جدایی رونمایی شد، «ترزا می» نخست‌وزیر بریتانیا  روزهای پرتنشی را از سر گذرانده است؛ روزهایی که با استعفای برخی وزرای او از جمله وزیر برگزیت همراه بود. برخی هم‌حزبی‌های می در مجلس عوام بریتانیا نیز به‌دنبال برکناری نخست‌وزیر هستند.

ترزا می روز یکشنبه مدعی شد که سرنگون کردن دولت او می‌تواند خروج انگلستان از اتحادیه اروپا را با تاخیر مواجه کند.مردم بریتانیا (انگلیس، ولز، اسکاتلند و ایرلندشمالی) در ماه جولای سال ۲۰۱۶ با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند و مذاکرات دو ساله خروج ماه مارس سال ۲۰۱۷ شروع شد و اواخر ماه مارس ۲۰۱۹ لندن باید رسما از اتحادیه اروپا خارج شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *