پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۱

ظریف دل آمریکا را شاد کرد +عکس

دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 653218
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت ايراني نما ها لندن و پاريس و نيويورك نشين
Iran, Islamic Republic of
ما اينها كه بخاطر گرفتن تابعيت حيثيت ايرانو فروختن را بعنوان هموطن قبول نداريم و خواهان اخراج انها از كشور هستيم
سرور
Iran, Islamic Republic of
امان از فارغ التحصیلان امریکا و بریتانیا.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ظریفه دیگه غیر از این بگه عجیبه
Romania
کار را در حد بی اخلاقی پایین نیاورید این کار ...است. چند نقطه گذاشتم چون اگر بنویسم مسوول سایت یا نمی گذارد یا حذفش می کند.
Russian Federation
مرد اخلاق !! شما ببخش ...
Iran, Islamic Republic of
سلام
یه مطلب مهم برای مدیر سایت دارم که نمی دونم از چه طریقی میشه به ایشون فرستاد و از این طریق مزاحم شدم که به دستشون برسونین.
آیا هیچ وقت کسی این تبلیغات کثیف پایین صفحات سایت مومن و وزین جهان نیوز را چک می کنه؟ مثلا عکس سلفی یک مهماندار زن لخت با خلبان کثیف تر از خودش برای تبلیغ رزرو بلیط بانکوک که از مشهد هم ارزونتر ه با مجوز کدام ساده لوحی در سایت شما وجود داره آیا فهمیدن این هم خیلی سخته یا گذاشتید رو اتوپایلوت؟!
Russian Federation
جناب خودتو خسته نکن .
من دوبار به ایمیل سردبیر پیام گذاشتم ولی ترتیب اثر نداده و حتی پاسخی هم به من نداده.
پس خودتو خسته نکن. (متاسفانه سایت انقلابیه و از این کارا میکنه...)
دوست عزیز با سلام و تشکر لطفا در بخش نظرات پیام دهید حتما ترتیب اثر داده خواهد شد
رضا
Iran, Islamic Republic of
از كى تا حالا ايران را مساوى خودتون فرض ميكنيد جناب زاكانى ؟! چرا با سخن حق اينقدر جدل ميكنيد ؟! كجاى حرفش اشتباهه ؟! ايشون كه اسمى از نظام نياورده، و حتى گروه و جناح شما را هم متهم نكرده ! شما چرا به خودتون گرفتيد ؟! من با اينكه خط و ربط سياسى شما رو اصلاً قبول ندارم - چون جهت گيرى هاتون هميشه بر خلاف منافع ملى بوده - اما از نظر مالى تا الان شما رو آدم پاكى ميدونستم . ميدونم شما اهل پولشوئى نيستى ولى بزرگوار ! خيلى ها بخاطر حمايت شداد و غلاظى كه از نظام دارند سوء اسنفاده هاى عجيبى دارند ميكنند
Russian Federation
مساله متهم کردن حزب خاصی نیست. مساله اینجاست که این مقام ارشد دولت داره بدون سند حرفی رو در زمانی خاص به زبون میاره که پیامد بسیار بدی برای نظام به همراه داره.
در ثانی وظیفه مقابله با پولشویی در قانون بر عهده دولته و چرا یک مقام دولتی داره ایم حرف رو اون هم در رسانه بر زبان میاره ؟!!!!!...