پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 653137
براساس مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد.
استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد
به گزارش جهان نيوز، ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (یکشنبه، 27 آبان) این کمیسیون،گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رأی اکثریت اعضای کمیسیون، استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان اجباری شد.

ملکی اضافه کرد: مصوبه کمیسیون صنایع و معادن درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو، پس از تصویب اعضا، جهت بررسی در صحن مجلس، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، موضوعاتی پیرامون افزایش قیمت خودرو مطرح و قرار شد که رسیدگی به این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون نیز ادامه یابد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام بر بزرگان این کمیسیون لازم شد این عزیزان برای کودکانی خود را مجبور به نشستن در صندلی کودک نمی دانند مجازاتی در نظر بگیرند پیش از اینکه قبض های جریمه پلیس در این بخش فعال شود