پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قاسم پور طلایی شد/طلسم کشتی سرانجام شکست

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب: 653129
نماینده وزن 86 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار فینال ۵ وزن دوم رقابت‌های كشتی آزاد زير 23 سال جهان موفق به کسب مدال طلا شد.
قاسم پور طلایی شد/طلسم کشتی سرانجام شکست
به گزارش جهان نيوز، در ادامه مسابقات رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان که در شهر بخارست رومانی در حال برگزاری است؛ کامران قاسم پور در وزن 86 کیلوگرم با پیروزی 4 بر یک مقابل آرتور نایفونوف از روسیه در فینال موفق به کسب مدال طلا شد. کشتی ایران که در مجموع 40 وزن مسابقات جهانی بزرگسالان و امیدها در آزاد و فرنگی حتی موفق به داشتن یک فینالیست نشده بود، با طلای قاسم‌پور سرانجام این طلسم شکسته شد.

در وزن 86 کیلوگرم که 21 نفر حضور داشتند، کامران قاسم‌پور در دور اول استراحت می کند و در دور دوم با لارس چافلی از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد و در دور سوم عارف اوزن از ترکیه 10 بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله نیز با نتیجه 4 بر صفر از سد گامباتار از مغولستان گذشت و فینالیست شد.

پیش از این ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی پنجم شد ه بود و نوید زنگه در ۷۴ کیلوگرم مدال برنز را برای ایران به ارمغان آورده بود.

* نتایج سایر نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 92 کیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم ایلجا ماتوهان از آلمان را با نتیجه 11 بر صفر شکست داد. وی در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل ایشیگورو از ژاپن به برتری رسید، اما در این مرحله با نتیجه 10 بر 10 مغلوب اسلان بیک ساتیف از روسیه شد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

شهبازی امشب برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی به مصاف ایراکلی میتسیوتوری از گرجستان خواهد رفت. در این وزن 18 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم که 21 نفر حضور دارند، امین طاهری در دور اول با نتیجه 7 بر صفر مقابل گئورگی نوگایف از اسلواکی به پیروزی رسید، اما در دور دوم در ثانیه های پایانی با نتیجه 3 بر 2 مقابل سعید گامیدوف از روسیه شکست خورد که با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال راهی گروه بازنده ها شد. وی ابتدا با نتیجه 10 بر صفر توماس هیلدنبراندت از کانادا را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 5 بر یک از سد الکساندر کولدوفسکی از اوکراین گذشت و راهی دیدار رده‌بندی شد تا امشب برای کسب مدال برنز به مصاف کامیل کوچیولیک از لهستان برود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *