شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

دستگیری هکر۱۵ساله پاکدشتی/برداشت ۵۰میلیون تومان از حساب ۷۰۰شهروند

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 653122
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری هکر ۱۵ ساله پاکدشتی خبر داد و گفت: این فرد ۵۰ میلیون تومان از حساب ۷۰۰ شهروند برداشت کرده بود.
هکر ۱۵ ساله پاکدشتی دستگیر شد
به گزارش جهان نيوز، سردار عبدالرضا ناظری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد این فرماندهی از دستگیری یک هکر نوجوان که از کارت‌های عابر بانک پاکدشت پول برداشت می کرد، خبر داد و افزود: پلیس فتا در شرق استان تهران پس از دریافت گزارش های اقدام به تشکیل پرونده در این خصوص کرد.

وی گفت: در این برداشت ها مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طریق هک رمز دوم از حساب ۷۰۰ شهروند برداشت شده بود، که پلیس فتا پس از پیگیری های کارشناسانه موفق به شناسایی و دستگیری سارق و هکر ۱۵ ساله در پاکدشت شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به کسی که صفحات جعلی فروشگاه اینترنتی و سپس صفحه شبیه درگاه بانکی که کار بسیار ساده ای است درست کند و مشخصات کارت بانکی مشتریان را بدست بیاورد هکر نمیگویند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
یک عده ای ساده اندیش زود می گن این نابغه است باید بهش جایزه داد!
در حالی که برای دزدی کردن و کلاه برداری چندان هم نیاز به نبوغ نیست حتی اگر دزدی نیاز به نبوغ داشته باشد بازهم افتخار نیست. تو اینترنت نرم افزارها و ترفند های زیاد خیلی ساده ای برای هک و دزدی اطلاعات مردم وجود داره . نوجوان دزد هم راحت می تونه با اندکی جست و جو پیدا کنه و مال و اموال مردم رو بدزدد. درست مانند سرقت پراید. درست مثل جیب بری.