جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۴

تقریظ متفاوت رهبرانقلاب بر یک کتاب دفاع مقدس+عکس

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 653110
بخش تکان دهنده تقریظ رهبر انقلاب بر این کتاب در واقع بخش پایانی توصیف رهبر انقلاب از این کتاب می باشد که اینگونه منتشر شده است: "خوب است سست پیمان‌های مغلوب دنیا شده، نگاهی به امثال این نوشته صادقانه و معصومانه بیندازند، شاید رحمت خدا شامل آنان شود.":
به گزارش جهان نيوز، کتاب «سرباز کوچک امام(رحمه‌الله)» خاطرات دوران اسارت آزاده‌ی سرافراز، مهدی طحانیان در سنین نوجوانی در زندان‌های رژیم بعث عراق (۱۳۶۱ تا ۱۳۶۹) روایت شده است.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «سرباز کوچک امام (ره)

بسمه تعالی
سرگذشت این نوجوان شجاع و باهوش و صبور در اردوگاه‌های اسارت، یکی از شگفتی‌های دفاع مقدس است؛ ماجراهای پسربچه سیزده چهارده ساله‌ای که نخست میدان جنگ و سپس میدان مقاومت در برابر ماموران درنده خوی بعثی را با رفتار و روحیه‌ای اعجاب‌انگیز، آزموده و از هر دو سربلند بیرون آمده است. دل بر مظلومیت او می‌سوزد ولی از قدرت و تحمل و صبر او پر می‌کشد؛ این نیز بخشی از معجزه بزرگ انقلاب اسلامی است. در این کتاب، نشانه‌های خباثت و لئامت ماموران بعثی آشکارتر از کتاب‌های مشابهی است که خوانده‌ام. به هرحال این یک سند با ارزش از دفاع مقدس و انقلاب است؛ باید قدر دانسته شود.

خوب است سست پیمان‌های مغلوب دنیا شده، نگاهی به امثال این نوشته صادقانه و معصومانه بیندازند، شاید رحمت خدا شامل آنان شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کمال
Iran, Islamic Republic of
عالییییییییییییییییییییییییی
سهم از سفره انقلاب
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آن نجومی بگیری که ادعای سهم از سفره انقلاب دارد !!!!
اردستانی
Iran, Islamic Republic of
افتخار شهرمون ، اردستان ، آقا مهدی طحانیان
Iran, Islamic Republic of
آقای طحانیان که افتخار دنیای اسلام و اسلام ناب محمدیست رو در حد یک شهر کوچکش نکنیم.