پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

شگفتی‌های صمت و تکاور/ دعوای حیدری-نعمتی نعمت‌زاده و شریعتمداری!

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب: 653102
وزیر تکاور دولت اول روحانی به وزارت صمت دولت دوم روحانی منتقل شده و رضا رحمانی که در دولت اول روحانی معاون نعمت زاده در وزارت صمت بوده در حال حاضر وزیر صمت شده است!
به گزارش جهان نيوز، اگر از استعفای چند وقت پیش محمد شریعتمداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) و انتقال او به وزارت تعاون، کار، رفاه اجتماعی (تکاور) شگفت زده شدید، مطمئن باشید باز هم برای شگفتی جا دارید!
 
شگفتی‌های صمت و تکاور/ دعوای حیدری-نعمتی نعمت‌زاده و شریعتمداری!

دعواهای نعمتی حیدری مسئولان دو وزارت صمت و تکاور از روز تشکیل این دو وزارتخانه شروع شده و تمامی ندارد. اما جالب آن است که در ماجرای معروف به «فساد در ثبت سفارش خودروهای خارجی» در دولت اول روحانی؛ مسئول وزارت تکاور، مسئول وزارت صمت را تلویحا متهم ماجرای هک‌شدگی دانست!

و از آن جالب‌تر اینکه رحمانی و خسروتاج معاونان وزیر صمت دولت اول روحانی در وزارت صمت دولت دوم هم حضور دارند و ارتقا نیز گرفته اند.

این اتفاق عجیب را لیلی محسنی فعال شبکه‌های اجتماعی بدین صورت روایت کرده است: «شریعتمداری، نعمت‌زاده را متهم کرده در زمان او سایت ثبت‌سفارش خودرو حک شده و فسادزنجیره‌ای رخ داده. رحمانی در آن زمان قائم مقام نعمت‌زاده و خسروتاج معاون نعمت‌زاده و سامانه زیرنظر او بوده... الان شریعتمداری وزیر کار، رحمانی وزیر صنعت، نعمت‌زاده مشاورارشد وزیرنفت و خسروتاج معاون رحمانی است!»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عدالت
Iran, Islamic Republic of
....