جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وزیر سابق عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت شد

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 653101
با حکم وزیر نفت، مسعود کرباسیان عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران شدتا گام نخست برای معرفی وی به عنوان مدیر عامل این شرکت برداشته شده باشد.
وزیر سابق عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، بیژن زنگنه در حکمی امروز مسعود کرباسیان را به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب کرد. 

متن حکم بیژن زنگنه خطاب به کرباسیان به شرح زیر است:

«حسب اختیارات تفویض شده به اینجانب از سوی مجمع عمومی محترم شرکت ملی نفت ایران، مستند به مواد ۲۸ و ۲۹ قانون اساسنامه این شرکت، مصوب ۱۳۹۵,۱.۲۳ و با توجه به مجوز دریافتی، با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق موفق، خدمات و تجارب جنابعالی، با استعانت از خداوند دانای توانا، به موجب این حکم به مدت چهار سال، به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران منصوب می‎شوید.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسئولیت خطیر، با همکاری دیگر اعضای محترم هیئت مدیره شرکت، توفیق خدمت به مردم و صیانت از اموال و امانت ملی که به شما سپرده می‎شود، مسئلت می‎کنم».

عضویت در هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران، گام نخست برای انتخاب کرباسیان به عنوان مدیرعامل این شرکت به شمار می رود.

دقایقی قبل، کسری نوری مدیر روابط عمومی وزارت نفت هم در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها هم این خبر را تایید و اعلام کرد: انتخاب کرباسیان به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت قطعی شده است.

البته کرباسیان بازنشسته بود ولی زنگنه موفق شد مجوزهای لازم برای انتصاب ایشان به عنوان مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران را از ستاد تدابیر ویژه اقتصادی اخذ کند.

همچنین زنگنه در نامه ای از فعالیت علی کاردر در مدت فعالیتش در شرکت ملی نفت ایران به عنوان مدیر عامل تقدیر کرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *