پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مخالفت «نتانیاهو» با برگزاری انتخابات زودهنگام

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 653047
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه، مخالفت خود با برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطین اشغالی را اعلام کرد.
مخالفت «نتانیاهو» با برگزاری انتخابات زودهنگام
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در جلسه هفتگی کابینه اعلام کرد با برگزاری انتخابات زودهنگام مخالف است.

بر اساس گزارش «اسپوتنیک»، نتانیاهو گفت: اکنون در مرحله امنیتی حساسی قرار داریم ، نباید به برگزاری انتخابات زودهنگام فرابخوانیم و دلیلی برای این موضوع وجود ندارد.

قرار است نتانیاهو امشب جلسه مهمی با «موشه کحلون» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «کولانو» داشته باشد و تلاش کند جلوی فروپاشی کابینه فعلی را بگیرد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هفته گذشته و در پی مخالفت با آتش‌بس در نوار غزه، استعفای خود را اعلام کرد. پس از آن برخی از احزاب کابینه خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شده‌اند؛ موشه کحلون اولین نفری بود که این درخواست را اعلام کرد.
نتانیاهو گفته «اگر حزب کونالو، دولت را ساقط نکند، دولت پابرجا است. تمام اعضای لیکود می‌خواهند تا پایان این دوره در نوامبر ۲۰۱۹ خدمت کنند.».

از سوی دیگر، «نفتالی بنت» رئیس حزب «خانه یهودی» و وزیر آموزش رژیم صهیونیست دیروز (شنبه) اعلام کرد برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی، امری اجتناب‌ناپذیر است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *