پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
لاریجانی در توضیح جلسه غیرعلنی:

بررسی مشکلات‌اقتصادی در کمیته مشترک مجلس

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 652983
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است در کمیته مشترک مجلس و دولت موارد مورد نیاز بخش‌های صنعت، انرژی و کشاورزی و نیازهای مردم به خصوص قشر مستضعف مورد بحث قرار گرفته که در نهایت موضوع عملیاتی شود.
بررسی مشکلات‌اقتصادی در کمیته مشترک مجلس
به گزارش جهان نيوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: امروز از ساعت ۸ صبح جلسه غیرعلنی داشتیم که در این جلسه مرکز پژوهش‌ها گزارشی درباره وضعیت تحریم‌ها و نحوه مقابله با تحریم‌ها ارائه کرد که این گزارش خوب و تخصصی بود.

وی افزود: از دولت نیز سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی حضور داشتند و توضیحاتی را ارائه کردند. قرار شد در کمیسیون‌های مربوطه این موضوعات با حضور بخش‌های مختلف مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و در کمیته مشترک با دولت عملیاتی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: قرار شد در این کمیته درباره موارد مورد نیاز بخش‌های صنعت، انرژی، کشاورزی و نیازهای مردم به خصوص قشرهای مستضعف بحث‌های مربوطه انجام شود و بسته‌هایی برای آنها باشد که تحت حمایت قرار گیرند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *