پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کاهش متوفیان حوادث رانندگی در اربعین ۹۷

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 652962
رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به کاهش ۳/۴ درصدی تعداد متوفیان در سوانح رانندگی اربعین ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: پیشنهاد می‌کنیم طرح زمستانه ترافیکی ۹۷ از ۲۲ آذر شروع شود.
کاهش متوفیان حوادث رانندگی در اربعین ۹۷
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نشست طرح ویژه ترافیک زمستان 97 صبح امروز با حضور سازمان‌های مرتبط مانند پلیس راهور، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و ... در شهرک آزمایش برگزار شد.

سردار محمدحسین حمیدی؛ رئیس پلیس راه راهور ناجا در ابتدای این نشست با اشاره به جزئیات اجرای طرح ترافیکی اربعین 97 اظهار کرد: در سال 96 بیشترین خروج حجم زائران از مرز مهران در زمان پیک 182 هزار نفر و وضعیت تردد زائران در زمان پیک سال 97 حدود 330 هزار زائر بود.

وی متذکر شد: یکی از ویژگیهای طرح ترافیکی اربعین امسال شرایط ویژه جوی بود، برخی روزها سیلاب وارد محورها شد و شرایط کاملاً متفاوت بود اما توانستیم با کمترین خسارات از آن عبور کنیم و نسبت به سال گذشته در مجموع کاهش 3/4 درصدی متوفیان رخ داد.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنیم از 22 آذر امسال این طرح شروع شود.حمیدی با بیان اینکه در طرح زمستانه مشکلاتی وجود دارد، یادآور شد: یکی از مشکلات در طرحهای زمستانه، بحث کامیونها است که در گردنه‌ها حادثه برای آنها رخ می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *