جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

احیای تالاب جازموریان در اولویت محیط زیست

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 652940
‌معاون محیط زیست دریایی محیط زیست کشور گفت: تلاش برای احیای تالاب جازموریان به عنوان عنصر حیات در منطقه یک شاخص و اولویت مهم در دولت است‌.
احیای تالاب جازموریان در اولویت محیط زیست
‌به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، پروین فرشچی در بازدید از تالاب جازموریان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی کار گروهی تشکیل و برنامه ها و اقدامات برای نجات تالاب انجام می شود.

فرشچی بیان کرد: احیای تالاب جازموریان در دستور خاص سازمان حفاظت محیط زیست کشور بوده و برنامه‌های زیادی برای احیاء این تالاب وجود دارد که امیدواریم با همکاری مردم و دستگاههای مختلف بتوانیم این امر را محقق کنیم‌.

پور‌مردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان نیز گفت: تاکنون دو کارگاه در ارتباط با احیای تالاب جازموریان در کرمان برگزار شده و سومین کارگاه آن نیز به زودی در دلگان برگزار خواهد شد‌.

فرماندار دلگان نیز گفت: اقدامات نسنجیده و سدسازی در حوضه آبریز تالاب جازموریان در استان کرمان سبب شده این عنصر ارزشمند زیست محیطی با خطرات زیادی رو به رو شود‌.

شجاعی افزود: سدهای استقلال و عروس در جیرفت و برخی سدهای دیگر آبخیزداری در استان کرمان که تعداد آنها به بیش از 30 سد می رسد، منشأ اصلی آسیب تالاب جازموریان است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *