پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

رونالدو چطور خارج از فوتبال پول پارو می کند؟

يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 652895
مهاجم پرتغالی یوونتوس همواره حضور فعالی در تبلیغات داشته و درآمد هنگفتی در این عرصه به جیب زده است.
رونالدو چطور خارج از فوتبال پول پارو می کند؟
به گزارش جهان نيوز، کریستیانو رونالدو را به عنوان فوق ستاره فوتبال جهان می شناسیم که توانسته است در یک دهه گذشته عملکرد بسیار خوبی در مستطیل سبز داشته باشد و بارها سطح بالا و مهارت گلزنی خود را ثابت کرده است.

حضور در تیم های بزرگی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و حالا یوونتوس باعث شده درآمد هنگفتی نصیب رونالدو شود ولی همه چیز برای رونالدو به اینجا ختم نمی شود.
 
به نقل از دیلی میرر، مهاجم پرتغالی در عرصه تبلیغات توانسته است حضور گسترده ای داشته باشد و در یک دهه گذشته در دنیای مدلینگ و تبلیغات فعال بوده تا نشان دهد خارج از مستطیل سبز هم مهارت دارد و پول هنگفتی به جیب زده است.

درآمد یک ساله فوتبالی رونالدو طبق ادعای فوربس ۸۲.۱ میلیون پوند و غیرفوتبالی (۱۰۸ میلیون یورو) بوده است.
در زیر جزئیات قراردادهای تبلیغاتی او را مورد بررسی قرار می دهیم:

کاسترول
رونالدو در سال ۲۰۰۹ با قراردادی دو ساله با شرکت کاسترول، سفیر تبلیغاتی این کمپانی شد. او ۹ میلیون دلار طبق این قرارداد به دست آورد. در سال ۲۰۱۱ این قرارداد تمدید شد ولی مبلغ آن رسانه ای نشد.

شرکت فولاد مصر
یکی از جالب ترین قراردادهای تجاری رونالدو مربوط به شرکت فولاد مصر است. او در سال ۲۰۱۷ با این شرکت قرارداد تجاری امضا کرد. مبلغ این قرارداد تجاری نیز اعلام نشد.
نایک

کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۶ یک قرارداد مادام العمر با این کمپانی امضا کرد. او اولین فوتبالیست تاریخ و سومین ورزشکار بعد از لبرون جیمز و مایکل جردن است که چنین قراردادی امضا می کند. رونالدو از سال ۲۰۰۳ با این شرکت همکاری کرده و حتی وقتی بازنشسته هم شود، این قرارداد ادامه دارد. مبلغ قرارداد نایک با رونالدو یک میلیارد دلار ...

منبع: شریان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *