جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

حمله به پزشک در یکی از درمانگاه‌های مشهد

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 652863
رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: حمله به پزشک یکی از درمانگاه‌های مشهد را از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم.
حمله به پزشک در یکی از درمانگاه‌های مشهد
به گزارش جهان نيوز، حمله همراهان بیمار با چاقو به پزشک یک درمانگاه در مشهد خبری بود که در فضای مجازی مشهد عنوان شده است.

گویا علت اصلی این حمله نیز این بهانه بوده که باید به بیمار آنها زودتر از سایرین رسیدگی شود زیرا دارای شرایط خاصی است.

علی بیرجندی نژاد رئیس نظام پزشکی مشهد در گفت‌وگو با تسنیم با تائید این خبر اظهار داشت: جامعه پزشکی مشهد از طریق مجاری قانونی در راستای احقاق حق این پزشک که مورد حمله قرار گرفته اقدام می‌کند.

رئیس نظام پزشکی مشهدمقدس گفت: در این مسئله امنیت جامعه پزشکی که امری حیاتی و ضروری است مورد خدشه و تهاجم واقع شده و با هدف اینکه از چنین رفتارهایی جلوگیری کنیم از طریق مجاری قانونی این مسئله را پیگیری می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
ناهنجاری های اجتماعی چه بر سر این ملت آورده است؟ یک روز حمله ی وحشیانه به طلبه ؛ یک روز حمله ی ددمنشانه به پلیس راه و این بار هم حمله ی سبعانه به پزشک....خدا فردای مان را به خیر گرداند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی دست پلیس را بسته اند و قوه قضائیه هم پرونده را سالیان سال معطل میکند میشود همین ناهنجاریها . بخدا غربیها خیلی وحشی تر هستند ولی چون پلیس آنجا ابهت دارد و قانون هم درست اجرا میشود منظمتر هستند