پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱

هلاکت ابوهاجر چچنی در بلندی های الصفا در عمق بادیه السویداء

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب: 652842
منابع سوری از پیشروی های گسترده ارتش سوریه ضد داعش در بلندی های الصفا در عمق بادیه شرقی سویداء و هلاکت ابوهاجر چچنی خبر دادند.
هلاکت ابوهاجر چچنی در بلندی های السویداء
به گزارش جهان نيوز به نقل از سانا، واحد های ارتش سوریه حاضر در منطقه جنوبی طی چند ساعت گذشته پیشروی بزرگی در منطقه تلول الصفا در عمق بادیه شرقی سویداء محقق ساختند. نیروهای ارتش سوریه شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند و زخمی کردند و برخی دیگر را نیز به اسارت درآوردند.

یک منبع نظامی به سانا اعلام کرد: واحد های از ارتش پیشروی بزرگی در تلول الصفا را محقق ساختند و پس از تسلط بر قله های تپ ها، مناطق باقی مانده که در آن تروریست ها حضور داشتند را تحت تسلط آتشباری قرار دادند.

این منبع ادامه داد: واحد های ارتش با انجام یک عملیات نظامی تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند، عملیات پاکسازی مناطق آزادشده از باقیمانده های گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.

خبرنگار سانا اعلام کرد: تروریست موسوم به أبو هاجر الشیشانی(چچنی) مسؤول نظامی گروه تروریستی داعش در نزدیکی تلول الصفا در عمق بادیه به هلاکت رسید و معاونش زخمی شد.

از سوی دیگر خبرنگار اسپوتنیک به نقل از یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه طی عملیاتی در منطقه بلندی های الصفا موفق به آزاد سازی آن شد. داعشی ها فروپاشیدند و به سوی منطقه میان بلندی های الصفا و تپه های بوغانم گریختند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *