کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر امنیت نظامی نداشتیم، چه اتفاقی می افتاد؟

26 آبان 1397 ساعت 18:54

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اگر امروز امنیت نظامی نداشتیم، افرادی که به همسایگان شرقی و غربی کشور ما حمله ور شدند، قطعا به ما هم حمله می کردند.


به گزارش جهان نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، در اولین کنفرانس بین المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلان شهر ها، راهکارها و چالش ها، اظهارداشت: مطمئنا امنیت، زمینه ساز توسعه است و اگر امنیت نباشد، هیچ پیشرفتی در جامعه رخ نمی دهد چراکه امنیت ضامن بقای کشور و بسترساز توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به ناآرامی های منطقه غرب آسیا و ناامنی هایی که در کشورهای همسایه وجود دارد، گفت: آمادگی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و بسیج، موجب شده ایران با وجود نا امنی در کشورهای پیرامون، امنیت بسیار خوبی داشته باشد.

دریادار سیاری گفت: این امنیت، موجب پیشرفت های مختلف کشور شده و همه ما مدیون رشادت های نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و حمایت های مردمی در این رابطه هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز آسمان و زمین و دریای ما امن است و آسمان کشور ما ۲۴ ساعته توسط سربازان ملت در قرارگاه پدافند هوایی رصد می شود؛ لذا همه باید قدردان این امنیت پایدار باشیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه امنیت با خود، سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفاه اجتماعی به همراه می آورد، افزود: امروز ما ابعاد مختلف امنیتی را در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین امنیت نظامی داریم که پیشرفت های به دست آمده زیر سایه همین ایعاد امنیتی شکل گرفته است.

وی گفت: اگر امروز امنیت نظامی نداشتیم، افرادی که به همسایگان شرقی و غربی کشور ما حمله ور شدند، قطعا به ما هم حمله می کردند.

منبع: مهر


کد مطلب: 652840

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/652840/اگر-امنیت-نظامی-نداشتیم-اتفاقی-می-افتاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com