چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

لذت شیرین خرید با فروشگاه اینترنتی ایران بازار

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 652804
در دنیای امروز باید بتوانیم خرید مناسب را در کمترین زمان و به بهترین شکل انجام دهیم. اگر این رویداد در فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد می‌توانیم بهترین نوع خرید را داشته باشیم. به همین دلیل امروزه هر روز بر تعداد خدمات دهندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‌های آنلاین افزوده می‌شود. یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، سایت ایران بازار است که منطبق بر اصول فنی روز دنیا طراحی شده که بستری مناسب جهت داد و ستد کالا در آن فراهم شده است. در این وبسایت کاربران با تنوع بسیار بالایی از محصولات روبرو هستند که می‌توانند محصولات مورد نظر خود را از نظر قیمت و کیفیت بررسی کرده و به صورت آنلاین خریداری کنند.

در ایران بازار فروشنده باشید
یکی از امکانات سایت ایران بازار این است که دارندگان کالا و خدمات دارای مجوز فروش، می‌توانند در بخش فروشندگان وبسایت ثبت نام کرده و درخواست خود را برای همکاری با ایران بازار ارسال نمایند. پس از آن تیم ارتباط با تأمین کننده ایران بازار، درخواست شما را بررسی کرده و پس از اطمینان از صحت مشخصات و مجوز کسب و کار فروشنده عضویت را تایید می‌نماید. همکاران ایران بازار آموزش‌های لازم را برای ثبت کالا و خدمات به فروشنده ارائه می‌دهند. به طور کلی شرایط عضویت فروشندگان در ایران بازار به صورت زیر است: داشتن پروانه کسب یا مجوز کسب و کار، فروشنده تنها باید در دسته‌ای کالای خود را بگذارد که در آن حوزه مجوز کسب و کار دارد، تسویه شدن صورتحساب فروشنده به صورت هفتگی. اما در قبال آن سایت ایران بازار خدماتی را به فروشندگان می‌دهد؛ از جمله این موارد این است که عکس از محصولات فروشنده توسط تیم عکاسی و طراحی کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود، محتوای مناسب برای محصولات توسط ایران بازار انجام می‌گیرد، برای فروش محصولات در سایت بازاریابی می‌شود. همچنین پیگیری مراحل فروش تا تحویل کالا به مشتری توسط ایران بازار فراهم می‌شود.


این وبسایت دارای دسته بندی های مختلفی از محصولات است که شامل موبایل و تبلت و لوازم جانبی آنها مانند کیف و کاور، باتری، شارژر فندکی ؛ کالای دیجیتال مانند دوربین، لب تاپ هندزفری و ماشین‌های اداری؛ گروه لوازم خانگی مانند لوازم دکوراتیو، لوازم خانگی برقی، سرو و پذیرایی؛ گروه مادر و کودک مانند ملزومات خواب کودک، تزئینات اتاق کودک و اسباب بازی؛ گروه مد و لباس مانند کفش و کیف، زیور آلات، پوشاک؛ گروه زیبایی و سلامت مانند محصولات مو، محصولات پوست، عطر و ادکلن؛ مانند ابزار آلات بادی، ابزار آلات شارژی و بنزینی، لوازم ایمنی شخصی؛ گروه پت شاپ مانند ملزومات مرتبط با سگ، گربه و پرندگان می‌باشد که می‌توانید اقلام مورد نیاز خود را در این سایت بررسی و خریداری کنید.

آدرس سایت : https://www.iranbazar.com



خرید از فروشگا‌های اینترنتی ایران بازار چه مزیت‌هایی دارد؟
یکی از ویژگی‌های فروشگاه ایران بازار این است که می‌توانید محصولات و کالای مورد نظر خود را با جزئیات و توضیحات مرتبط با آن مشاهده نمایید، نظرات مشتریان را بخوانید و سپس بتوانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. همچنین می‌توانید کالاهای مشابه محصول مورد نظر خود را ببینید. با توجه به اینکه فروشگاه آنلاین ایران بازار دارای دسته بندی‌های مختلفی از کالاها می‌باشد، افرادی که وقت کافی برای رفتن به بازار و خرید حضوری را ندارند می‌توانند به این فروشگاه اینترنتی سر بزنند و بدون طی کردن مسیری طولانی و با صرفه جویی در وقت خود، خریدی مطمئن را انجام دهند. هدف فروشگا‌ه‌های اینترنتی از جمله ایران بازار راحتی و در دسترس بودن خرید و فروش کالاها با قیمتی مناسب است.

همچنین در فروشگاه ایران بازار تخفیف‌های کلی بر روی محصولات متنوع اعمال شده است که می‌تواند فرصت خوبی برای خریدی با قیمت مناسب باشد؛ علاوه بر این می‌توانید از کد تخفیف ویژه فروشگاه برای خرید محصول مورد نظر خود استفاده کرده و از خرید خود لذت ببرید. برای خرید از فروشگاه ایران بازار ابتدا باید در آن عضو شوید و سپس محصول انتخابی خود را به سبد خرید اضافه نموده و پس از وارد کردن آدرس و انتخاب نوع پرداخت، سفارش خرید خود را نهایی کنید. در صورتیکه خرید شما زیر 200.000 تومان باشد می‌توانید پرداخت نقدی در محل را انتخاب کنید و بالای 200.000 تومان باشد فقط باید به صورت آنلاین از درگاه بانکی مبلغ کالاهای خود را بپردازید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *