کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمیته ساماندهی سوخت در مجلس تشکیل شد

26 آبان 1397 ساعت 14:43

عضو کمیسیون انرژی مجلس از تشکیل کمیته ساماندهی سوخت کشور در این کمیسیون خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کمیسیون انرژی، ساماندهی سوخت کشور را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: در این زمینه جلساتی برگزار کرده و گزارشات واصله به کمیسیون، طرح‌ها و نظرات کارشناسان را  نیز در این حوزه بررسی کردیم.


وی افزود:کمیسیون انرژی به عنوان سیاست‌گذار در حوزه انرژی، سیاست‌ها را برای کارشناسان بخش‌های مختلف تعیین کرده است و این سیاست‌ها را در اختیار کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس نیز قرار داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در زمینه ساماندهی سوخت کشور کمیته‌ای نیز در کمیسیون تشکیل شده است، تصریح کرد: مدیریت مصرف بنزین، جلوگیری از قاچاق سوخت و همچنین کاهش مصرف سوخت از جمله دستورکارهای این کمیته است.

بختیار تاکید کرد: قرار است انجمن نفت ایران،کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و صاحب‌نظران حوزه انرژی و اقتصاد بر اساس سیاست‌هایی که در کمیسیون انرژی تعیین می‌کنیم، مدل اقتصادی را برای ساماندهی سوخت طراحی کنند تا این مدل آسیبی به اقشار ضعیف و متوسط جامعه وارد نکند، بتواند جلوی قاچاق سوخت را بگیرد و در نهایت مشکلات ما در حوزه سوخت را حل کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با بیان اینکه نمایندگان نیز در زمینه ساماندهی سوخت طرح‌هایی را تدوین کردند، گفت:کمیسیون در حال کار کارشناسی بر روی این طرح‌ها است. امیدواریم طرحی را در مجلس تصویب کنیم که آسیبی به مردم وارد نکند.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 652772

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/652772/کمیته-ساماندهی-سوخت-مجلس-تشکیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com