جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
سرلشکر صفوی:

دشمنان به هیچ یک از نقشه‌های خود نخواهند رسید

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 652754
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: به برکت اتحاد ملت و حضور آگاهانه بسیجیان بصیر در عرصه‌های مختلف، دشمنان به هیچ یک از نقشه‌های خود نخواهند رسید.
دشمنان به هیچ یک از نقشه‌های خود نخواهند رسید
به گزارش جهان نيوز، همزمان با نهم ربیع الاول و سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج)، امروز تجمع نیرو‌های بسیجی استان قم با عنوان تجدید بیعت با امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

در این اجتماع، نیرو‌های مسلح استان قم و به ویژه بسیجیان با سر دادن شعار‌های لبیک یا مهدی، با حضرت، ولی عصر (عج) تجدید عهد کردند.

در این مراسم سرلشکر «سید یحیی صفوی» در جمع بسیجیان استان قم اظهار داشت: به برکت اتحاد ملت و حضور آگاهانه بسیجیان بصیر در عرصه‌های مختلف، دشمنان به هیچ یک از نقشه‌های خود نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه ما تحریم‌های دوران جنگ تحمیلی را تحمل کردیم افزود: ملت صبور و مقاوم ایران اسلامی امروز هم با اتحاد و همدلی در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم پیمانانش می‌ایستد.

صفوی افزود: چه کسی تصور می‌کرد امام بزرگوارمان، شاه و حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در این کشور سرنگون سازد و چه کسی فکر می‌کرد امام با عنایات خدا و امام زمان هم انقلاب و هم دفاع مقدس را که تمام دنیا در برابر ایران قرار بود به پیروزی برسانند. قلب ملت ایران به عشق اهل بیت و بقیه الله اعظم روشن شد و توانستند انقلاب و جنگ را به پیروزی برسانند.

وی اضافه کرد: چه کسی ۴۰ سال پیش فکر می‌کرد صهیونیست‌ها امروز به چنین فلاکت و حقارتی بیفتند و کار حزب الله لبنان به جایی برسد که رژیم غاصب صهیونیستی در مرز‌های شمالی دیوار بتنی هفت متری کشیدند که مبادا حزب الله لبنان از جنوب این کشور به سمت آن‌ها تهاجم پیدا کند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا تصریح کرد: چه کسی تصور می‌کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جهاد اسلامی و حماس در کرانه باختری و نوار غزه شکل بگیرد و رژیم صهیونیستی را همچون هفته گذشته به شکست وادار کند و دو تن از وزرای این رژیم جعلی مجبور به استعفا شوند.

وی ادامه داد: چه کسی باور می‌کرد جنگ ۸ ساله داعش این گروه فاسد و منحرف و قصی القلب جز با افکار مقاومت ملت ایران که به عراق و سوریه منتقل و منجر به تشکیل حشد الشعبی شد به پایان برسد.

صفوی اضافه کرد: این مسیر طی شده از نظر اسلام غلبه حق بر باطل و غلبه ملت‌های بیدار شده به واسطه انقلاب اسلامی است. چه کسی فکر می‌کرد پس از ۳ سال حمایت وحشیانه سعودی به یمن این چنین جنگ به دست یمنی‌های مظلوم بیفتد و سعودی را با شکستی مفتضحانه مواجه کند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا متذکر شد: ما با اطمینان می‌گوییم جهان آینده جهانی است که غلبه اسلام بر کفر و نفاق از نوع سعودی‌ها و حاکمان امارات محقق خواهد شد و پرچمداری این پیروزی از آن امام حاضر است. غلبه به دست امام زمان است و تنها مکتب حیات بخش و نجات بخش برای بشریت مکتب اسلام ناب و تفکر مهدویت است و خدای بزرگ را شاکریم به ما این افتخار را داده که جز سربازان و آماده سازان ظهور و قیام حضرت باشیم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *