جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

عکس/ تکه‌های بدن خاشقچی (۱۶+)

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 652632
تصویری در فضای مجازی منتشر شده که احتمال داده می شود که این عکس متعلق به جنازه قطعه قطعه شده جمال خاشقچی روزنامه نگار منقد عربستان سعودی است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینهمه آدم توی یمن و سوریه و عراق روزانه توسط عوامل عربستان قطعه قطعه و سوزانده شدن و هیچکسی تکون هم نخورد و حالا برای یه خبرنگار که قبلا جز نیروهای امنیتی عربستان بوده و از بزرگترین حامیان داعش و حمله به یمن حالا همه دارن خودشون رو ه در و دیوار میزنن و اخبارش رو پیگیری میکنن . این قضیه خاشقچی درست قضیه مشغل الظالمین ب الظالمین شده و الان باید یمن رو پیگیری کرد که دارن مردم رو قتل عام میکنن
Iran, Islamic Republic of
و چون پروردگارت بفرشتگان گفت: من ميخواهم در زمين جانشينی بيافرينم گفتند: در آنجا مخلوقی پديد می‌آوری كه تباهی كنند و خونها بريزند؟ با اينكه ما تو را بپاكی می‌ستائيم و تقديس ميگوئيم ؟ گفت من چيزها ميدانم كه شما نميدانيد.
سوره بقره (آیه ۳۰)
ول کنیداین خاشقچی روباباازاول این خاشقچی رورسانه ای کردن که ترکیه وعربستان عظمت اجتماع اربعین روکم رنگ بکنندحالا هم میخوان پیروزی های مردم فلسطین ویمن رو.وگرنه هرباریک چیزی ازاین پرونده رونمی کننداینهاازعظمت شیعه ترسیدندویک پرونده جریان داری روبه راه انداختندکه هروقت یک پیروزی ازطرف مقاومت دیده شوداذهان عمومی رومنحرف کنند.
Iran, Islamic Republic of
بن سلاخ وحشی!!!