جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قول می‌دهم خودم مو‌های سروش را بتراشم!

شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 652630
مدافع پرسپولیس به خبرورزشی گفت: قشنگ نبود که بعضی‌ها کاشیما رقیب ما را تشویق کردند.
قول می‌دهم خودم مو‌های سروش را بتراشم!
به گزارش جهان نيوز، «حیف شد که این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس نتوانست قهرمان شود. خودم را آماده کرده بودم تا مو‌های شجاع را بتراشم و حتی با خودم ماشین به ورزشگاه آورده بودم. فقط منتظر بودم تیم جام را بگیرد و سریعاً موهایش را بتراشم!»
 
این تازه‌ترین حرف‌های سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس بود که نمی‌توانست به دلیل محرومیت تیمش برای سرخپوشان به میدان برود. سروش که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با شجاع خلیل زاده دارد این حرف‌ها را زد و ما هم بد ندیدیم در همین ارتباط حرف‌های مدافع شماره ۳ پرسپولیس را بشنویم.

*مصاحبه اخیر سروش رفیعی را خوانده‌ای؟
بله، حرف درستی زده است!

* واقعاً با خودش دستگاه موزر آورده بود که پس از قهرمانی پرسپولیس در آسیا مو‌های تو را بتراشد؟!
بله، نه تنها من بلکه قرار بود چند بازیکن پرسپولیس هم کچل کنند!

* می‌دانیم رابطه خیلی صمیمانه‌ای با سروش رفیعی داری. حالا نمی‌خواهی جواب جالبی به مصاحبه او بدهی؟
بنویسید این دستگاه موزر را تا سال آینده نزد خودم نگه خواهم داشت.

* چرا؟
قول می‌دهم خودم مو‌های سروش رفیعی را از ته بتراشم!

* توضیح بیشتری می‌دهی؟
واقعیت این است که امسال خیلی زحمت کشیدیم، جنگیدیم و تلاش کردیم ولی نشد که قهرمان آسیا شویم. شرمنده هواداران بامعرفت پرسپولیس شدیم، اما سال آینده با آقای برانکو و بچه‌ها جبران کرده و طلسم را می‌شکنیم. شما می‌دانید پارسال به نیمه‌نهایی رسیدیم و با ناداوری همین داور عمانی جلوی الهلال عربستان حذف شدیم. امسال از نیمه‌نهایی عبور کرده و به فینال رسیدیم و سال بعد...

* به قول معروف تا سه نشه بازی نشه!
بله، دقیقاً همین طور است. این بار دیگر باید قهرمان آسیا شویم. اگر قهرمان شویم مو‌های سروش رفیعی، خودم و چند نفر دیگر را می‌تراشم!

* رفاقت شما با سروش رفیعی از چه زمانی آغاز شد؟ دوران همبازی بودن در تراکتورسازی تبریز؟
نه، ما از تیم ملی جوانان با هم دوست و صمیمی هستیم.

* ولی امسال هم حیف شد. می‌شد پرسپولیس قهرمان آسیا شود. مردم در کوچه و خیابان به شما چه می‌گویند؟
مردم که لطف دارند. هر کس در کوچه و خیابان من را می‌بیند از تلاش و زحمات بازیکنان پرسپولیس تعریف می‌کند. ۱۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیسی ایستاده ما را در استادیوم آزادی تشویق کردند. این نشان می‌دهد ما کوتاهی نکردیم. البته یک‌سری هم از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشحال نشدند!

* تو هم مشابه حرف‌های سیدجلال حسینی را می‌زنی؟
به هر حال قشنگ نبود که بعضی‌ها کاشیما رقیب ما را تشویق کردند. البته آنچه اهمیت دارد حمایت ۳۰، ۴۰ میلیون طرفدار پرسپولیسی است که همین کافی است. ان‌شا‌ءا... بتوانیم جواب محبت‌های این عزیزان را بدهیم و سال آینده قهرمان آسیا شویم.

منبع: خبر ورزشی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *