سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۲

پیکر مرحوم نوربخش در شهرری آرام گرفت

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب: 652566
پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در شهر ری و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آرام گرفت.
پیکر مرحوم نوربخش در شهرری آرام گرفت
به گزارش جهان نيوز، پیکر مرحوم سید محمدتقی نوربخش در میان ازدحام جمعیت پس از مراسم تشییع و تدفین در دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع پیکر محمدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی و تاج‌الدین معاون این سازمان از ساعت ۱۳ در هوایی بارانی و در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در بیمارستان میلاد با حضور مسوولان کشوری، کارمندان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی بستگان، آشنایان و عموم مردم قدرشناس برگزار شد.

پس از پایان مراسم، پیکر مرحوم نوربخش برای خاکسپاری به شهرری منتقل شد و پیکر عبدالرحمن تاج‌الدین معاون فقید این سازمان قرار است فردا شنبه بیست و ششم آبان ماه در اصفهان تشییع و خاکسپاری شود.

روز گذشته ۲۴ آبان خودروی همراهان وزیر تعاون در سفر به استان گلستان با یک تانکر برخورد کرد که طی آن سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین، معاون حقوقی و امور مجلس تأمین اجتماعی جان خود را از دست دادند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خداوند رحمت کند این سید شریف زحمت کش و نجیب را.
Iran, Islamic Republic of
نميدانم چه حکمتي دارد که بسياري از روساي تامين اجتماعي در تصادفات جان ميسپارند! مرحوم غرضي هم همين گونه فوت نمودند.