پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

تهران به مدیران خارجی سپرده می‌شود؟!

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 652563
چندی پیش، پیروز حناچی، معاون شهرسازی شهرداری تهران، از لزوم حضور مدیران خارجی سخن می گفت! حال که حناچی قرار است به عنوان شهردار پایتخت کارش را آغاز کند، باید دید این ایده تاسف بار را اجرایی می کند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هردم از این باغ بری میرسد
میثم
United States
بالاخره یک آدم عاقل پیدا شد که حرف حساب بزنه.
Romania
هنوز حکمش نیومده واداده!!!
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
عجب تحلیلی ،آقااگرکاربلدنیستیدچرامسولیت می پذیریدتازه میتوانیدازمتخصصین شهری داخلی شورومشورت بگیریدمگردرزمان آقای قالیباف که تحولات خوبی اتفاق افتادازکارشناسان خارجی استفاده شد.آخه شمالیبرالها چرااینفدربه خارجی هاعشق می ورزیدوازداخلی هابیخبرید.بازهم میخواهیدجاسوسان دیگری ازاین طریق هم واردکنید.
Iran, Islamic Republic of
حرف منطقی زده اند ایشون
مرضیه
Iran, Islamic Republic of
یعنی این همه جوان تحصیلکرده و نخبه نمی توانند یک شهر را اداره کنند؟؟؟ همین میدان ندادن به نیروهای جوان و نخبه باعث افزایش خروج نخبگان از کشور شده، اگر شما عرضه استفاده از چنین پتانسیلی رو ندارین ولی اون طرف مرزها به این نیرو ها بها داده و استفاده می کنن. با این طرز تفکر اصلاح طلب ها چند قرنی عقب افتاده ایم
Iran, Islamic Republic of
آخوندی دروزارت راه وشهرسازی دقیقا همین ایده حناچی رااجراکرد. چون ممنوعیت بکارگیری خارجی ها راداشت آنها راتحت عنوان مشاورانش آوردوهرچه اونها گفتندایشان عمل کرد.
علی یار
Iran, Islamic Republic of
این حرف زمانی خوب و بر اساس منطق است که ما از توان داخل استفاده کرده باشیم و باز نقاط کور داشته باشیم، تازه تو اون حالت هم باید نگاهمان تقویت داخلی باشد و مشاور خارجی به شرط تقویت نیروی داخلی به خدمت گرفته شود. ضمنا فوتبال الان نماد ناکارآمدی ماست نه کارآمدی! ولی اگر مدیران به همین فوتبال هم نگاه علمی و خودباوری داخلی داشتند وضع ما خیلی بهتر بود