شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۲

برای ترمیم ورزشگاه آزادی چند میلیارد نیاز است؟

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 652561
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: برای ادامه آماده‌سازی و ترمیم عمرانی و سازه‌ای ورزشگاه آزادی نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار و حداقل دو سال زمان داریم.
برای ترمیم ورزشگاه آزادی چند میلیارد نیاز است؟
به گزارش جهان نيوز، حسن کریمی با اشاره به ادامه آماده‌سازی و برنامه نگهداری مجموعه بزرگ آزادی تهران گفت: در مدت 20 روز و در کاری جهادگونه توانستیم الزامات مدنظر کنفدراسیون آسیا را آماده کنیم و خوشبختانه فینالی در شأن نام ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: قطعاً ما ادعایی نداشتیم که تمام مشکلات این مجموعه بزرگ را در سه هفته حل کرده‌ایم، چرا که برای ادامه آماده‌سازی و ترمیم عمرانی و سازه‌ای آن نیاز به 200 میلیارد تومان اعتبار و حداقل دو سال زمان داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همچنین بیان کرد: البته اتفاق خوبی هم افتاد و برای فینال آسیا گیت‌های ورودی تماشاگران آماده شد و ان‌شاءالله در ادامه راه ما برنامه‌های خودمان را برای آماده‌سازی و بازسازی مجموعه و استادیوم بزرگ آزادی ادامه خواهیم داد، چرا این مجموعه ملی، سرمایه مردم ایران است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با 200 میلیارد میشه یه استادیوم دیگه با ظرفیت کمتر ساخت.
Iran, Islamic Republic of
بجای تعمیروهزینه ۲۰۰میلیاردی برای آن تخریب کنیدوازنو
بسازیداینگونه باصرفه تراست چراکه استادیوم آزادی عمرش راکرده است