سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۷
پس لرزه‌ها ادامه دارد

افشاگری لیبرمن از ترس جدید در جان صهیونیست‌ها/ حماس طی یک سال به حزب‌الله دوم تبدیل می‌شود

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب: 652560
وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه حماس می‌تواند طی یک سال از نظر قدرت نظامی به حزب‌الله دوم تبدیل شود مدعی شد که کابینه نتانیاهو به مقاومت غزه مصونیت اعطا کرده است.
افشاگری لیبرمن از ترس جدید در جان صهیونیست‌ها/ حماس طی یک سال به حزب‌الله دوم تبدیل می‌شود
به گزارش جهان نيوز، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ مستعفی رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) هشدار داد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» می‌تواند در آینده نزدیک به اندازه جنبش «حزب‌الله» لبنان قدرتمند شود.

لیبرمن طی آخرین بازدید خود به عنوان وزیر جنگ اسرائیل از مناطق جنوبی، با انتقاد از رویکرد اعضای کابینه امنیتی این رژیم در برخورد با پاسخ موشکی اخیر حماس، مدعی شد که تل‌آویو به مقاومت در نوار غزه «مصونیت» اعطا کرده است.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» وی با اذعان به توانایی حماس در شلیک چند صد فروند راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مرز غزه آنهم فقط طی 24 ساعت، گفت: «بی‌معنی است که حماس حدود 500 فروند راکت شلیک کند... و آن وقت سران حماس از کابینه امنیتی اسرائیل مصونیت دریافت کنند».

این مقام صهیونیست که آخرین روز خود را در سمت وزارت جنگ سپری می‌کند، با هشدار درباره اینکه سیاست کابینه اسرائیل باعث خواهد شد که حماس از نظر قدرت نظامی به تهدیدی بالفعل برای صهیونیست‌ها تبدیل شود، افزود: «در عرض یک سال، چیزی مشابه حزب‌الله خواهیم داشت، با تمام جزئیات».

بیشتر بخوانید:
لیبرمن روز چهارشنبه درپی موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با طرح آتش‌بس با مقاومت در نوار غزه، از سمت خود استعفا کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

بعد از دو روز تبادل آتش و شلیک شدن بیش از 400 فروند موشک مقاومت به سمت اراضی اشغالی و تحمیل 3 کشته و 85 زخمی به صهیونیست‌ها، کابینه امنیتی این رژیم در نهایت به پذیرش توافق آتش‌بس با گروه‌های مقاومت در غزه رای داد. این آتش‌بس با وساطت مقامات اطلاعاتی مصر حاصل شده و گفته می‌شود گروه‌های فلسطینی به شرط «پایبند ماندن دشمن» با این آتش‌بس موافقت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجاهد
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله بزودی شاهد نابودی صهیونیست ها باشیم تا دنیای اسلام و مستضعفان عالم از شرتان راحت شوند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
نباید مسئولین فریب بزرگنمایی صهیونیستها را بخورند ، اینها تلاش می کنند با مظلوم نمایی پای امریکا را به جنگ با مقاومت و ایران بازکنند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا آمریکا اگر توان جنگ در منطقه ما را داشت داعش را ایجاد نمی کرد اینها دیگر توان جنگ مستقیم ندارند به همین خاطر جنگ نیابتی را انتخاب کرده اند
یعنی عربستان را به جنگ یمن می فرستند داعش را به جان سوریه و عراق می اندازند و ...
Iran, Islamic Republic of
حماس روز به روز قوی تر و رژیم صهیونیستی رو به نابودی است ان شاءالله.
خلخالی
Iran, Islamic Republic of
اوایل انقلاب اسلامی بعضی ها در قم میگفتند مگر میشود حکومت پهلوی را با دست خالی سرنگون کرد در حالیکه ارتش قدرتمند و ساواک انچنانی دارد .این سخنان بعضی هارا نگران میکرد .اما یک جمله ای(شاه رفتنی است اعتنا به تهدیدات او نکنید ) از حضرت امام بر بالای درب ورودی حرم حضرت معصومه نوشته بودند که هر کس وارد میشد ان جمله جلب توجه میکرد.و به ما ارامش و امید می داد. مقام عضمای ولایت حضرت امام خامنه ای چندی پیش فرمودند : اسراییل 25 سال اینده را نخواهد دید.
شاید برای خیلی ها باور کردنی نباشد ولی امروز ما نشانه های نابودی اسراییل را می بینیم . زمانی شعار ش از نیل تا فرات بود اما چندی پیش شروع کرد به دور خودش دیوار اهنین چیدن .و اخیرا هم جنگهای 33 روزه وووو در اخر دو روز بیشتر دوام نیاورد. مجبور به اتش بس شدو وو انشا الله به کوری چشم دشمنان اسلام ومنافقین و مرتجعین منطقه پیش بینی مقام عظمای ولایت محقق و نابودی اسراییل غاصب را در بیت المقدس را جشن خواهیم گرفت . الیس الصبح بقریب ؟
Iran, Islamic Republic of
چیکار به ترس این دارید از ترسی که به جان بعضیا افتاد تو ایران بگید
Romania
ترس از موشکهای حماس؟؟!!! تو ایران؟؟!!! تو هم مارو گرفتی ها !!!!