پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

بن سلمان از چه کسی مشاوره می‌گیرد؟

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 652546
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از نقش دو مشاور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در ماجراجویی های او خبر داد.
بن سلمان از چه کسی مشاوره می‌گیرد؟
به گزارش جهان نيوز، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز از نقش دو مشاور محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در ماجراجویی های او خبر داد.

روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد ترکی آل الشیخ، مشاور دربار سعودی و سعود القحطانی، مشاور سابق دربار سعودی، نقش محوری در بسیاری از ماجراجویی های محمد بن سلمان دارند.

این روزنامه در یک گزارش مفصل افزود: این ماجراجویی ها با کنار زدن محمد بن نایف، ولیعهد سابق، محاصره قطر، بازداشت دهها نفر از شاهزادگان و بازرگانان در هتل ریتز کارلتون در ریاض و پس از آن، بحران دیپلماتیک با کانادا آغاز شد.

نیویورک تایمز به مصاحبه نشریه نیوزویک با جمال خاشقجی اشاره کرد که در این مصاحبه این دو نفر را خونخوار توصیف کرده بود.

خاشقجی در این مصاحبه تاکید کرده بود ملت عربستان از آل الشیخ و القحطانی می ترسند و محمد بن سلمان مشاور سیاسی جز این دو نفر ندارد.

نیویورک تایمز به نقل از دنیس هوراک سفیر سابق کانادا در ریاض خاطر نشان کرد: میهمانان خارجی عربستان بیشتر به دنبال دیدار با این دو نفر هستند، زیرا می دانند تا چه اندازه بر ولیعهد سعودی تاثیر و نفوذ دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *