سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

مکان و زمان ختم جمال خاشقجی اعلام شد

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 652526
پسر ارشد جمال خاشقجی نویسنده منتقد سعودی زمان و مکان ختم پدرش را اعلام کرد.
مکان و زمان ختم جمال خاشقجی اعلام شد
به گزارش جهان نيوز، "صلاح خاشقجی" پسر ارشد جمال خاشقجی نویسنده سعودی که دهم مهر ماه گذشته در مقر کنسولگری کشورش در استانبول به قتل رسید گفت که مراسم ختم پدرش این هفته در جده برگزار خواهد شد.

وی همچننین گفت که مراسم ختم ویژه بانوان نیز از روز دوشنبه الی چهارشنبه آینده در منزل جمال خاشقجی برگزار می‌شود.

 سخنگوی دادستانی سعودی روز گذشته نتایج تحقیقات خود درباره کشته شدن جمال خاشقجی را اعلام کرد و گفت تیم سعودی که به استانبول اعزام شد، برای متقاعد کردن خاشقجی به‌منظور بازگشت به عربستان تلاش می‌کرد، اما فرمانده این تیم دستور قتل خاشقجی را صادر کرد و جسدش مثله مثله و تحویل یک شهروند ترکیه‌ای که با تیم همکاری می‌کرد، شد.

وی در کنفرانس مطبوعاتی خاطرنشان کرد دادستانی سعودی به 11 فرد از بازداشت‌شدگان در عربستان در ارتباط با این پرونده اتهاماتی را وارد کرد و خواستار اعدام پنج نفر از آنها شده است.

جمال خاشقجی نویسنده 59ساله سعودی روز سه‌شنبه 10 مهر (دوم اکتبر) برای کارهای مربوط به مدارکش وارد کنسولگری عربستان در استانبول شده و دیگر از ساختمان بیرون نیامد.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *