جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
طائب:

اضمحلال آمریکا احتمالا در دوران ترامپ است

جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 652507
ولایت فقیه یک موضوع عقلی است و آنچه عقلی می باشد همان را شرع نیز تایید می کند. در این دنیا مردم یا تحت ولایت طاغوت هستند یا ولایت خدا. اکنون که حجت اصلی خدا غایب است آنچه به او نزدیک می باشد ولایت فقیه است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر فنی بگویید اعلم هستند و اگر ایشان نبودند نابود شده بودیم.
اضمحلال آمریکا احتمالا در دوران ترامپ است
به گزارش جهان نيوز، رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: ائمه جماعت مساجد باید رهنمودهای رهبری را خوب بفهمند و برای مردم بیان کنند. اگر روحانیت اینکار را نکند دشمن سوءاستفاده می کند و اتفاقات صدر اسلام تکرار می شود.

حجت الاسلام مهدی طائب روز پنجشنبه در همایش سالانه ائمه جماعات استانهای سه گانه خراسان در قالب 'طرحهای هدایت و کوثر' در مشهد افزود: مقام معظم رهبری سرباز بلافصل امام زمان(عج) بوده و ائمه جماعت سرباز بلافصل رهبری هستند. اگر در کار خود ضعیف و سست باشیم ظهور امام عصر(عج) به تاخیر می افتد.

وی ادامه داد: ولایت فقیه یک موضوع عقلی است و آنچه عقلی می باشد همان را شرع نیز تایید می کند. در این دنیا مردم یا تحت ولایت طاغوت هستند یا ولایت خدا. اکنون که حجت اصلی خدا غایب است آنچه به او نزدیک می باشد ولایت فقیه است. رهبر معظم انقلاب اسلامی در هر فنی بگویید اعلم هستند و اگر ایشان نبودند نابود شده بودیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: فشارهایی که در طول 40 سال عمر انقلاب روی دوش مردم بوده اگر بر کوه بود آن را متلاشی می کرد. این موضوع نشان می دهد مردم ایران خیلی خوب و مقاوم هستند.

وی افزود: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی از ملت و رهبری ایران عصبانی هستند. روسای جمهور آمریکا و سران رژیم صهیونیستی ایران را به حمله نظامی تهدید اما امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با پاسخهای خود آنها را پشیمان کردند. اسراییل می داند هرگونه اقدام علیه ایران، تل آویو را گداخته می کند.

طائب ادامه داد: ترامپ آمده است و صحت بیانات امام راحل را اثبات می کند. وقتی شوروی فرو پاشید امام خمینی(ره) گفتتند که آمریکا هم به سرنوشت شوروی دچار خواهد شد. مقام معظم رهبری هم فرمودند آمریکا در حال اضمحلال است و کسانی که به آن دلبسته اند سخت در اشتباه هستند. اضمحلال آمریکا ممکن است در همین دوران ترامپ رخ دهد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *