پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

پیروزی ایران مقابل ترینیداد در ورزشگاه خالی !

پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 652485
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی به پیروزی رسید.
پیروزی ایران مقابل ترینیداد در ورزشگاه خالی !
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ترینیداد و توباگو رفت که  بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید.آن هم در حالیکه کریم انصاری فرد یک پنالتی را برای تیم ملی از دست داد. این مسابقه در حالی برگزار شد که حدود ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه ۸۰ هزار نفری آزادی حضور داشتند. وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

داور:سعود الاادبا( قطر)
کمک داور:زای الشماری، جما ال بورشاید(قطر)
کارت زرد:خلیل هایلند( ترینیداد و توباگو) کاوه رضایی( ایران)
کارت قرمز:-
گل: کریم انصاری فرد( دقیقه ۵۰)

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران:
سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمدحسین کنعانی زادگان، وریا غفوری( از دقیقه ۷۶ رامین رضائیان)، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی( از دقیقه ۵۹ اشکان دژاگه )، مهدی ترابی( از دقیقه ۵۷ صادق محرمی)، وحید امیری( از دقیقه  ۵۹ امید ابراهیمی)، کاوه رضایی و کریم انصاری فرد( از دقیقه ۷۶ کریم انصاری فرد)
سرمربی: کارلوس کی‌روش

ترکیب تیم ترینیداد و توباگو:
ماروین فیلیپ، جوین جوینز( از دقیقه ۷۲ کوردل کاتو)، شدلون باتئو، دانیال سیاروس، خلیل هایلند، آتولا گوئرا( از دقیقه ۶۳ موکت دوانه)، لستر پلتیر( از دقیقه ۸۲ عیسای لی)، الوین جونز، تریستون هوج، ناتان لوئیس و لستون پائول
سرمربی: دنیس لارنس

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *